Libnet.ro
UNICEF

13:25

Banca Mondiala, UNESCO si UNICEF: Impactul pandemiei asupra invatamantului este mai serios decat se anticipa

Hotnews Hotnews,
 Banca Mondiala, UNESCO si UNICEF: Impactul pandemiei asupra invatamantului este mai serios decat se anticipa

Banca Mondiala, UNESCO si UNICEF avertizeaza ca generatia tinerilor care urmeaza in prezent diverse forme de invatamant risca sa piarda aproape 17. 000 de miliarde de dolari din venituri din cauza inchiderii scolilor ca urmare a pandemiei, mai mult decat se estima initial, transmit AFP si Agerpres. Aceasta suma corespunde unui procent de aproximativ 14% din PIB-ul global actual si este mai mare decat cele 10. 000 de miliarde de dolari estimate in 2020, potrivit unui raport al celor trei institutii, dat publicitatii luni. continuă pe Hotnews

UNESCO SI UNICEF: Impactul pandemiei asupra invatamantului este mai serios decat se anticipa

Banca Mondiala, UNESCO si UNICEF avertizeaza ca generatia tinerilor care urmeaza in prezent diverse forme de invatamant risca sa piarda aproape 17. 000 de miliarde de dolari din venituri din cauza inchiderii scolilor ca urmare a pandemiei, mai mult decat se estima initial, transmite AFP, citata de Agerpres.

INTERVIU Dr. Alexandru Popescu, psihiatru Oxford, despre impactul pandemiei asupra copiilor cu autism si ADHD: Anumite cazuri au devenit chiar mai abordabile in online Efectele anxietatii nu s-au incheiat

Pandemia de COVID-19 poate fi secventiata pe un inceput al ei, in care in special copiii cu autism, dar si cei cu tulburari de atentie, cumva paradoxal, au evoluat foarte bine, pentru ca le-a placut educatia online. Dupa aceea, a urmat o perioada in care, intr-o forma insidioasa, s-a instalat o forma de anxietate cauzata de toate discutiile din presa, familie, din toate mediile comunitare, care se refereau la numarul de bolnavi de COVID, la numarul de morti, spune psihiatrul Alexandru Popescu.

ştiri de la Hotnews

actualitate, 13:25

ştirile zilei

 
carturesti.ro
adblock

Confidenţialitatea | Contact

Sitemap

Copyright © 2012-2024 Libnet.roibNet.ro

( 0,2359 seconds )