Campul magnetic al Terrei, vechi de miliarde de ani

România Liberă România Liberă,
Campul magnetic al Terrei, vechi de miliarde de ani

Campul magnetic al Terrei este mai vechi de cat anticipau cercetatorii, formandu-se acum aproximativ 4,2 miliarde de ani. continuă pe România Liberă

Studiu revelator despre aparatorul vietii de pe Terra. Cand s-a format campul magnetic

Campul magnetic al Terrei s-a format in urma cu 4,2 miliarde de ani si este mult mai vechi decat anticipau oamenii de stiinta, se afirma intr-un studiu realizat de cercetatorii de la Universitatea Rochester.

Un studiu despre Pamant stabileste o noua varsta pentru campul magnetic

Odata cu dezvoltare tehnologiei s-au dezvoltat si modalitatile prin care pot fi testate vechi teorii stiintifice. Acelasi este cazul si cu masurarea varstei campului magnetic al Pamantului. Un studiu recent il da mai batran decat se crezuse. Pamantul nu are un scut solid contra radiatiilor sau meteoritilor, dar campul magnetic si atmosfera isi fac treaba [] Un studiu despre Pamant stabileste o noua varsta pentru campul magnetic Nebun dupa tehnologie? Pasionat de stiinta? Gasesti tot ce te intereseaza pe playtech. ro .

Mircea Geoana: Traian Basescu si-a construit un imperiu de putere, dar nimeni nu este mai presus de lege

Fostul presedinte al PSD Mircea Geoana a declarat, miercuri, la Subiectiv cu Razvan Dumitrescu, ca Traian Basescu si-a construit un imperiu de putere, dar nimeni nu este mai presus de lege. Pe masura ce.

Straupata, secretele unei retete vechi de sute de ani redescoperite de svabi

Urmasii svabilor dintr-o comuna din judetul Satu Mare se incapataneaza sa pastreze traditiile si obiceiurile strabunicilor. O reteta veche de 300 de ani este readusa in actualitate de Lucia Bekes, care din pasiunea ei pentru bucataria svabeasca, reuseste sa ajute comunitatea din Petresti.

Cosmin Marinescu, Tradeville: Este mai usor sa vinzi Romgaz sau Banca Transilvania decat Forex

Desi timp de aproape aproape cinci ani a condus segmentul de Forex si derivate al Tradeville, Cosmin Marinescu, in prezent director general adjunct al casei de brokeraj autorizata pe Bursa de Valori Bucuresti, spune ca oricand i-ar fi mai usor sa.

VIDEO. Un baiat american de 8 ani, cel mai tanar beneficiar al unui dublu transplant de maini

Un baiat american in varsta de opt ani, originar din Baltimore, a devenit cel mai tanar beneficiar al unui dublu transplant de maini.

ştiri de la România Liberă