Consiliul Concurentei schimba conditiile pentru autorizarea fuziunilor si tranzactiilor din domeniul comertului alimentar/ Vor fi mai greu de autorizat tranzactiile care implica magazine ce se afla la distanta mai mica de 10 minute
Consiliul Concurentei va modifica modul de analiza a fuziunilor si achizitiilor pe piata de retail alimentar din perspectiva dimensiunii geografice, ca urmare a schimbarilor aparute in comportamentul companiilor de pe aceasta piata, dar si al consumatorilor. Astfel, cand va analiza piata relevanta a unui magazin de peste 400 mp, se vor avea in vedere toate magazinele existente, mici si mari, in aria de 10 minute de mers cu autoturismul fata de magazinul analizat, informeaza Consiliul Concurentei printr-un comunicat de presa. continuă pe Hotnews
• Consiliul Concurentei modifica modul de analiza a fuziunilor si achizitiilor pe piata de retail alimentar
Consiliul Concurentei a anuntat astazi modificarea modului de analiza a fuziunilor si achizitiilor pe piata de retail alimentar din perspectiva dimensiunii geografice, ca urmare a schimbarilor aparute in comportamentul companiilor de pe aceasta piata, dar si al consumatorilor, potrivit unui comunicat de presa.
• ANRE si Consiliul Concurentei nu au definit regulile de pe piata gazelor
Autoritatea Nationala de Reglementare in Energie ANRE) si Consiliul Concurentei nu si-au indeplinit obligatiile prevazute de OUG 64/2016, potrivit careia cele doua institutii ar fi trebui sa defineasca regulile specifice de tranzactionare pe pietele centralizate de gaze naturale, a declarat, ieri, presedintele ANRE, Dumitru Chirita, la audierile din comisia parlamentara de ancheta privind activitatea ANRE.
• Consiliul Concurentei introduce regula celor 10 minute pe piata de retail alimentar
Se schimba modul de achizitie pe piata de retail alimentar. Potrivit Consiliului Concurentei, daca un hipermarket doreste sa cumpere un magazin de peste 400 de metri patrati, acesta trebuie sa se afle la o.
• Consiliul Concurentei: Regula celor 10 minute pe piata de retail alimentar
Se schimba modul de achizitie pe piata de retail alimentar. Potrivit Consiliului Concurentei, daca un hipermarket doreste sa cumpere un magazin de peste 400 de metri patrati, acesta trebuie sa se afle la o.