Libnet.ro
UNICEF

05:00

Consiliul general Bucuresti a aprobat traseul pasajului rutier subteran de la Piata Presei. Oprescu a renuntat la Pasajul rutier de sub Piata Charles de Gaulle

Hotnews Hotnews,
 Consiliul general Bucuresti a aprobat traseul pasajului rutier subteran de la Piata Presei. Oprescu a renuntat la Pasajul rutier de sub Piata Charles de Gaulle

Consiliul General a aprobat miercuri Planul Urbanistic Zonal cate stabileste traseul pasajului rutier subteran de la Piata Presei Libere. Pasajul se va realiza pe un singur sens - dinspre DN1 spre Soseaua Kiseleff. Desi initial proiectul prevedea si construirea unei cladiri de birouri, a unui pasaj subteran pietonal si a unor parcaje pe spatiul verde din zona unde intoarce tramvaiul 41, consilierii au scos printr-un amendament aceste prevederi. Pasajul costa circa 18 milioane de euro, iar lucrarile vor incepe in aceasta toamna. continuă pe Hotnews

Consiliul general al municipiului Bucuresti a aprobat traseul pasajului rutier subteran de la Piata Presei. Lucrarea costa 18 milioane de euro si ar putea incepe la toamna. Oprescu a renuntat la Pasajul rutier de sub Piata Charles de Gaulle

Consiliul General a aprobat miercuri Planul Urbanistic Zonal cate stabileste traseul pasajului rutier subteran de la Piata Presei LIbere. Potrivit documentului, pasajul se va realiza pe un singur sens - dinspre DN1 spre Soseaua Kiseleff. Mai exact, va intra in subteran de pe Soseaua Bucuresti-Ploiesti, dupa Fantana Miorita, va trece pe sub Piata Presei Libere unde se va bifurca si va iesi pe Soseaua Kiseleff, in zona strandului Tineretului, si pe bd. Marasti, imediat dupa cele doua turnuri gemene de la Piata Presei. Desi initial proiectul prevedea si construirea unei cladiri de birouri, a unui pasaj subteran pietonal si a unor parcaje pe spatiul verde din zona unde intoarce tramvaiul 41, consilierii au scos printr-un amendament aceste prevederi. Realizarea lucrarii costa circa 18 milioane de euro, bani de la bugetul local. Licitatia pentru desemnarea constructorului a fost deja facuta, primarul Capitalei, Sorin Oprescu, declarand ca lucrarile vor incepe in aceasta toamna.

Consiliul General Bucuresti discuta miercuri proiectul pasajului rutier subteran de la Piata Presei. Ordinul Arhitectilor Bucuresti cere consilierilor sa respinga initiativa

Consiliul General al Municipiului Bucuresti va discuta la sedinta de miercuri Planul Urbanistic Zonal care stabileste traseul pasajului rutier subteran de la Piata Presei. Acesta costa circa 18 milioane de euro, bani platiti de la bugetul local. Pasajul se va realiza pe un singur sens - dinspre DN1 spre Soseaua Kiseleff. Mai exact, va intra in subteran de pe Soseaua Bucuresti-Ploiesti, dupa Fantana Miorita, va trece pe sub Piata Presei Libere unde se va bifurca si va iesi pe Soseaua Kiseleff, in zona strandului Tineretului, si pe bd. Marasti, imediat dupa cele doua turnuri gemene de la Piata Presei. In plus, municipalitatea doreste sa construiasca si un pasaj subteran pentru pietoni. Ordinul Arhitectilor Bucuresti solicita CGMB sa respinga acest proiect, acesta fiind inutil functional si fundamental nociv in raport cu zona cea mai importanta a Soselei Kiseleff. Potrivit primarului general Sorin Oprescu, lucrarile la pasaj vor incepe in aceasta toamna.

ştiri de la Hotnews

actualitate, 05:00

ştirile zilei

 
carturesti.ro
adblock

Confidenţialitatea | Contact

Sitemap

Copyright © 2012-2024 Libnet.roibNet.ro

( 0,2149 seconds )