DHM COMPANY: Investitia in print are beneficii superioare, care nu pot fi inca substituite de online
Reporter: Industria serviciilor, in general, si aici se incadreaza si industria de print, creatie grafica, intra intr-o zodie complicata, din perspectiva viitorului. Schimbarile sunt rapide, uneori, abrupte ca in acest moment de criza determinat de pandemie. Daca va uitati la viitor, cum vedeti lucrurile in industria de print si creatie, in urmatorii ani? DHM: Industria de print este in prezent orientata de campaniile publicitare setate de companiile mari din zona de farma, hiper si supermarketuri, furnizori de energie electrica si gaze. Printul este strans corelat cu politica de branding si comunicare a companiilor care isi doresc sa construiasca o imagine prietenoasa si accesibila in relatia cu colaboratorii si cu resursa umana. Contextul social actual, desi este o provocare economica globala, nu influenteaza in atat de mare masura evolutia printului, incat deja in ultimul deceniu resimtim impactul migrarii in mediul digital a tuturor elementelor care tin de comunicare, display, vanzare si creatie. continuă pe Ziarul Bursa