Sa fie limpede! Raport privind calitatea apei potabile in Bucuresti din 19 mai 2017
Analiza efectuata in data de 19. 2017 56 de puncte de control stabilite de catre Directia de Sanatate Publica si Autoritatea Municipala de Reglementare a Serviciilor Publice si 181 de puncte de. continuă pe Antena3
• Sa fie limpede! Raport privind calitatea apei potabile in Bucuresti din 18 mai 2017
Analiza efectuata in data de 18. 2017 56 de puncte de control stabilite de catre Directia de Sanatate Publica si Autoritatea Municipala de Reglementare a Serviciilor Publice si 181 de puncte de.
• Consumatorul este mai atent la calitatea apei pe care o consuma, nu la brand
Consumatorii incep sa puna accent pe calitatea si puritatea apei iar preturile mici nu mai reprezinta o componenta importanta. Statisticile arata deasemenea ca se manifesta o mai mare atentie la calitate si nu la brand, acest prag psihologic fiind actualmente depasit. Cele mai importante coordonate pe care le ia in considerare consumatorul sunt reprezentate de reziduul fix, cantitatea de nitriti si Ph-ul. in ultima perioada au fost inregistrate majorari importante la preturile ambalajelor. Piata mondiala a inregistrat o crestere generalizata, bazata pe evolutia pretului petrolului, iar Romania nu a fost ferita de impact.