Hidroelectrica, profit cu 23,64% mai mare fata de aceeasi perioada din 2013
Hidroelectrica a raportat un profit de 943 milioane de lei pe primele zece luni, in crestere cu 23,64% fata de profitul brut cumulat la primele 10 luni ale anului 2013, se arata intr-un comunicat remis azi redactiei. continuă pe Ziarul Bursa
• Grupul UniCredit, profit net cu 81,3% mai mare
Grupul bancar italian UniCredit a inregistrat, in primele 9 luni din acest an, un profit net de 1,8 miliarde euro, cu 81,3% mai mare decat cel consemnat in intervalul similar din 2013, potrivit unui raport publicat astazi pe site-ul propriu.
• Hidroelectrica va inregistra in acest an cel mai mare profit din istoria companiei, de 1,1 miliarde de lei
Producatorul de electricitate Hidroelectrica, companie controlata de stat si aflata in insolventa, estimeaza ca va inregistra in acest an un profit de 1,1 miliarde lei, cel mai mare castig din istoria companiei.
• Hidroelectrica, profit record de 250 mil. euro estimat pentru acest an
Compania de stat Hidroelectrica, aflata in insolventa, estimeaza un profit de 1,1 miliarde lei 248,4 milioane euro) in acest an, cel mai mare castig din istoria firmei.
• Sonae Sierra, profit net de peste 11 ori mai mare
Sonae Sierra, dezvoltator international de centre comerciale, a inregistrat in primele noua luni ale anului 2014 un profit net de 59,8 milioane euro, de 11,72 ori mai mare decat cel consemnat in intervalul similar din 2013 5,1 milioane euro), potrivit unui comunicat trimis astazi redactiei.
• Record: Vanzari de peste 9 miliarde dolari in cea mai mare zi mondiala de online shopping creata de grupul chinez Alibaba
Ziua Celibatarilor, un fel de Black Friday chinezesc creat de grupul Alibaba, a generat vanzari record de 9,3 miliarde dolari mai ales in China, dar si in alte tari, aproape dublu fata de anul trecut. Chinezii au cumparat atat de mult incat companiile de curierat au de livrat 260 de milioane de pachete in urmatoarele zile. Ziua nebuna de cumparaturi 11. 11 a fost creata de gigantul online Alibaba Group si promovata intr-un mod atat de eficient incat a ajuns cea mai mare zi de shopping pe plan mondial, cu vanzari mult peste Black Friday si Cyber Monday Alibaba a exportat sarbatoarea si in alte mari piete din Asia care au contribuit la noul record.
• Black Friday 2014: eMAG anunta cel mai mare eveniment de shopping si ce inseamna in Romania
Black Friday 2014 debuteaza pe 21 noiembrie in Romania, data fixata de eMAG. Cel mai mare magazin online si-a anuntat azi planurile, iar imaginea cumparatorului roman e cel putin interesanta. Black Friday 2014 se va derula ca anul trecut: eMAG si-a fixat data de 21 noiembrie, iar unii jucatori din retail vor participa atunci. Altii, si o parte din primii, se pregatesc si pentru 28 noiembrie. De ce a ales eMAG data de 21 noiembrie pentru Black Friday 2014?Iulian Stanciu, [].
• Alegeri prezidentiale 2014. Victor Ponta: Federatia Rusa, cel mai mare risc de securitate pentru Romania
Victor Ponta, prim-ministru al Romaniei si candidatul aliantei electorale PSD-UNPR-PC la alegerile prezidentiale, a declarat duminica seara la Antena 3 ca presedintele Vladimir Putin si Federatia Rusa reprezinta, in acest moment, pentru regiunea noastra si Romania cel mai mare risc de securitate de dupa 1989.
• Victor Ponta: Federatia Rusa, cel mai mare risc de securitate pentru Romania
Victor Ponta, prim-ministru al Romaniei si candidatul aliantei electorale PSD-UNPR-PC la alegerile prezidentiale, a declarat duminica seara la Antena 3 ca presedintele Vladimir Putin si Federatia Rusa reprezinta, in acest moment, pentru regiunea noastra si Romania cel mai mare risc de securitate de dupa 1989.
• Chinezul cu o idee de miliarde de dolari: a transformat un eveniment marunt in cea mai mare sarbatoare de comert
Pana la Black Friday mai avem o saptamana, dar China deja e in febra cumparaturilor si nu se opreste usor. Iata povestea Alibaba si a comertului sau de miliarde de dolari intr-o singura zi.
• Produsele din magazinele online, preturi cu 40% mai mici fata de magazinele traditionale
Produsele din magazinele online sunt cu pana la 40% mai ieftine comparativ cu cele din magazinele traditionale, pe perioada campaniilor promotionale. Cele mai mari diferente sunt inregistrate la parfumuri, carti, electronice si electrocasnice, potrivit.