ING Asigurari de Viata si Pensii isi vor schimba numele in NN in 2015, in urma unei campanii masive de rebranding care va ajunge la cateva milioane de euro
ING Asigurari de Viata, ING Pensii si ING Investment Management isi vor schimba numele anul viitor in NN, in urma unei campanii masive de rebranding care se va desfasura pe toate canalele media, al carei cost va ajunge la cateva milioane de euro, a precizat luni Marius Popescu, director general al ING Asigurari de Viata. Comunicarea pe noul brand, NN, va fi permanenta undeva dupa primul trimestru din 2015, a spus acesta. continuă pe Hotnews
• ING Asigurari de Viata, avans al primelor de 9% pe 2014, dublu fata de preconizari
ING Asigurari de Viata va incheia acest an cu subscrieri de 138 milioane de euro, in crestere cu 9% comparativ cu 2013. Rezultatul este peste nivelul estimat la inceputul anului, a declarat directorul general al companiei, Marius Popescu.