INTERVIU Cum se vede Black Friday pentru Radu Vilceanu, omul care creeaza magazine online
Black Friday 2013, in varianta romaneasca, incepe pe 22 noiembrie. Apoi mai e o repriza la finalul ultimei saptamani din noiembrie. Dar inainte de aceste eveniment, Adevarul a vorbit cu Radu Vilceanu, director si fondator ContentSpeed, companie specializata pe solutii de comert electronic. Am vorbit cu Vilceanu despre Black Friday, dar si despre un nou produs al companiei, eDistribution. continuă pe Adevărul
• De anul acesta, Black Friday si pentru spectacole!
Campania Black Friday, de la sfarsitul fiecarui noiembrie, devenita deja celebra si in Romania, a depasit faza in care se inscriau in ea doar binecunoscute firme care comercializeaza articole electronice sau electrocasnice. Iata ca amatorii de arta si distractie au oportunitatea de a beneficia de un revelion al reducerilor, prin intermediul BILETOO. ro, singura retea de ticketing din Romania care si-a anuntat participarea la Black Friday, in weekend-ul 22-24 noiembrie, oferind astfel posibilitatea achizitionarii de bilete la preturi reduse cu pana la 75%.
• [P] Cum influenteaza Black Friday piata de curierat din Romania? Lucian Aldescu, CEO DPD Romania discuta online miercuri, de la 10:00, despre acuratetea intervalului orar de livrare si masurile speciale luate in aceasta perioada
Este Black Friday un motor de crestere al pietei de curierat? Este piata pregatita pentru un astfel de eveniment? Ce solicitari speciale vin din partea clientilor? Lucian Aldescu, CEO DPD Romania discuta online cu cititorii HotNews miercuri, de la 10:00, despre semnificatia Black Friday pentru piata de curierat din Romania. Puneti intrebari folosind formularul de comentarii de la finalul articoluluiNota redactiei: Pentru a pastra coerenta si relevanta discutiei, nu vom valida comentariile care nu au legatura cu temele anuntate sau care constau in atacuri la persoana.
• [P] Cum influenteaza Black Friday piata de curierat din Romania? Dar firmele de curierat cum ajuta la dezvoltarea comertul online? Lucian Aldescu, CEO DPD Romania discuta online miercuri, de la 10:00
Este Black Friday un motor de crestere al pietei de curierat? Este piata pregatita pentru un astfel de eveniment? Ce solicitari speciale vin din partea clientilor? Lucian Aldescu, CEO DPD Romania discuta online cu cititorii HotNews miercuri, de la 10:00, despre semnificatia Black Friday pentru piata de curierat din Romania. Puneti intrebari folosind formularul de comentarii de la finalul articolului .
• [P] LIVE VIDEO/TEXT Cum influenteaza Black Friday piata de curierat din Romania? Dar firmele de curierat cum ajuta la dezvoltarea comertul online? Lucian Aldescu, CEO DPD Romania discuta online
Este Black Friday un motor de crestere al pietei de curierat? Este piata pregatita pentru un astfel de eveniment? Ce solicitari speciale vin din partea clientilor? Lucian Aldescu, CEO DPD Romania discuta online cu cititorii HotNews despre semnificatia Black Friday pentru piata de curierat din Romania. Puneti intrebari folosind formularul de comentarii de la finalul articolului .
• [P] Cum influenteaza Black Friday piata de curierat din Romania? Dar firmele de curierat cum ajuta la dezvoltarea comertul online? Lucian Aldescu, CEO DPD Romania a discutat online
Este Black Friday un motor de crestere al pietei de curierat? Este piata pregatita pentru un astfel de eveniment? Ce solicitari speciale vin din partea clientilor? Lucian Aldescu, CEO DPD Romania a discutat online cu cititorii HotNews despre semnificatia Black Friday pentru piata de curierat din Romania. Intalnirea s-a incheiat.
• BLACK FRIDAY 2013. PayU estimeaza vanzari online de peste 40 de milioane de euro.
PayU Romania estimeaza ca, anul acesta, peste 400. 000 de romani vor beneficia de reducerile pregatite de marii retaileri online pentru Black Friday, 22 Noiembrie, iar valoarea cumparaturilor va depasi 40 milioane EUR. Estimarile se bazeaza atat pe numarul mare de magazine online care au pregatit actiuni de Black Friday, cat si pe nivelul crescut de vizibilitate de care se bucura acest concept. Anul acesta am inceput pregatirile pentru Black Friday inca din primavara. In urma discutiilor cu .
• Black Friday 2013: Barbatii, mai atrasi de reduceri decat femeile. Ce se cauta de Black Friday?
Notorietatea evenimentului Black Friday, anuntat anul acesta pe 22 noiembrie, a crescut pe piata romaneasca. Aproximativ 4,2 milioane de romani si-au manifestat intentia de a face cumparaturi cu ocazia Black Friday, in contextul in care aproximativ 7,4 milioane de romani cunosc semnificatia evenimentului.
• Black Friday la dublu in 2013: ce retaileri organizeaza evenimentul pe 22 si cine pe 29 noiembrie
Daca in ultimii doi ani toate magazinele participante la evenimentul de Black Friday s-au pus de acord asupra unei singure zile pentru Black Friday, in 2013 lucrurile nu mai stau asa. Unele magazine participante vor organiza Vinerea Neagra pe 22 noiembrie, in timp ce altele pe 29.
• Black Friday 2013: vinerea neagra devine o saptamana intreaga la Koyos
Promotiile de Black Friday vor incepe la Koyos. ro pe 22 noiembrie si vor continua pana pe 29 noiembrie 2013. Este al patrulea an consecutiv in care site-ul de comert online organizeaza evenimentul de Black Friday, iar in acest an site-ul online investeste de patru ori mai mult in stocuri.
• Black Friday 2013: pe 22 noiembrie, romanii vor cheltui milioane de euro
PayU Romania estimeaza ca anul acesta peste 400. 000 de romani vor beneficia de reducerile pregatite de marii retaileri online pentru Black Friday din 22 noiembrie. Valoarea cumparaturilor va depasi 40 milioane euro.