INTERVIU Editorii online locali trebuie sa se uneasca daca vor sa faca fata Google / Project Agora - un mod prin care ei si-ar recastiga o parte din cota de piata pierduta
Project Agora - platforma care, de anul acesta, va reprezenta mai multi editori online din Romania pe piata emergenta de vanzare-cumparare automatizata de publicitate programmatic trading - este o modalitate prin care editorii online locali sa recastige o parte din cota de piata pe care o pierd in fata Google, spune Odysseas Ntotsikas, fondator al Thinkdigital Group, care a anuntat oficial, vineri, acest proiect. Ntotsikas spune, intr-un interviu acordat HotNews. ro, care este rostul Agorei si care sunt asteptarile legate de proiect, intr-un domeniu ce ar putea revendica peste 50% din publicitatea de tip display, in urmatorii trei ani. continuă pe Hotnews
• Mediafax si Thinkdigital - primele grupuri care adera la Project Agora, o noua platforma ce reprezinta editorii online locali pe piata emergenta de programmatic trading
Grupul regional Thinkdigital va lansa anul acesta, in premiera pe piata romaneasca, o platforma care sa reprezinte furnizorii locali de media online pe piata emergenta de vanzare-cumparare automatizata de spatiu publicitar online programmatic trading). Primele companii care au aderat la acest proiect, numit Project Agora, sunt operatiunea locala a Thinkdigital - ce reprezinta pe piata de publicitate site-uri precum Realitatea. net, Rtv. net si B1. ro - si Mediafax Grup, dupa cum a anuntat, vineri Odysseas Ntotsikas, fondator Thinkdigital Group, in cadrul evenimentului ICEEfest.