Lucrarile suplimentare pe Autostrada Orastie - Sibiu, platite pana la limita contractuala de 10%
Lucrarile suplimentare executate pe Autostrada Orastie - Sibiu, lot 3, vor fi platite pana la limita contractuala de 10% din valoarea de contract acceptata, respectiv 60,479 milioane de lei, iar pentru valoarea care depaseste pragul contractual de 10% beneficiarul poate incheia un act aditional pana la pragul de 20%, informeaza, astazi, Compania Nationala de Autostrazi si Drumuri Nationale din Romania CNADNR). continuă pe Ziarul Bursa
• CNADNR, precizari importante despre autostrada Orastie-Sibiu
Compania care a licitat lucrarea lotului 3 din autostrada Sibiu-Orastie va suporta costurile aferente lucrarilor pentru remedierea fisurilor constatate, a anuntat, luni, CNADNR.
• O portiune din autostrada Orastie-Sibiu este de luni inchisa pentru reparatii
Un tronson din autostrada Sibiu - Orastie, dat in folosinta cu doar 9 luni in urma, chiar inaintea alegerilor din noiembrie 2014 este inchis incepand de luni pentru reparatii. Este o portiune de 22 de kilometri pe care au aparut fisuri adanci care pun in pericol siguranta traficului rutier. Constructorul estimeaza ca va ramane inchisa timp de o luna si jumatate.
• Autostrada Orastie-Sibiu, inchisa de luni intre Saliste si Cunta, din cauza unor crapaturi in asfalt
Lotul trei al Autostrazii Sibiu-Orastie, inaugurat in noiembrie 2014, va fi inchis traficului de luni, intre Saliste si Cunta, din cauza unor crapaturi in asfalt, reprezentantii CNADNR spunand ca problemele au aparaut din cauza executiei.
• Contre pe marginea lucrarilor de remediere a autostrazii Orastie - Sibiu, Lot 3: Un fost ministru al Transporturilor acuza ca nu sunt reparate toate defectele si ca se pierd bani europeni. Compania de Autostrazi il contrazice
Fostul ministru al Transporturilor, deputatul liberal Alexandru Nazare atrage atentia ca in cazul in care pana la finele anului 2015 nu va fi facuta receptia Lotului 3 din autostrada Sibiu - Orastie, lot inchis de luni traficului rutier pentru remedierea unor probleme si fisuri aparute in autostrada, Romania risca sa piarda toti banii europeni pe care i-a primit pentru acest proiect. Nazare acuza si faptul ca reparatiile nu vor viza toate punctele critice. In replica, Compania de Autostrazi precizeaza ca firma italiana care a construit autostrada va repara toate defectele constatate pe riscul si banii sai si detaliaza defectele ce au aparut din cauza lucrarilor necorespunzatoare facute de italieni.
• Cum explica CNADNR inchiderea autostrazii Orastie-Sibiu dupa doar 10 luni
Compania care a licitat lucrarea lotului 3 din autostrada Sibiu-Orastie va suporta costurile aferente lucrarilor pentru remedierea fisurilor constatate, a anuntat, luni, CNADNR.