Planurile DPD Romania dupa rebranding: investitii de 15 mil. euro
DPD Romania, parte a grupului DPD, a lansat noul logo, o noua identitate ce va fi introdusa in trei ani in toate sediile, la curieri si pe flota de masini, pentru care a alocat un procent din investitiile de 15 milioane euro, ce vor fi facute pana in. continuă pe Wall-Street Ro
• DPD Romania, profit de 3,7 milioane lei, in crestere cu 27% fata de 2013
Compania de curierat DPD Romania a inregistrat in 2014 profit de 3,7 milioane lei, in crestere cu 27% fata de 2013, arata un comunicat remis azi redactiei.
• Premierul Ponta si cel mai cinstit guvern pe care l-a avut Romania dupa Revolutie
Victor Ponta promitea, imediat dupa ce a fost propus pentru functia de prim-ministru, cel mai cinstit guvern pe care l-a avut Romania dupa Revolutie. insa, de atunci si pana acum, prin Executiv s-au perindat o multime de ministri cu probleme mai mari sau mai mici.
• Primul an al Brico Depot in Romania: ce urmeaza pentru Kingfisher, dupa rebranding-ul a 14 magazine, pe o piata in plina efervescenta
Lantul de magazine de bricolaj Brico Depot, detinut de catre britanicii de la Kingfisher, a marcat un an de prezenta pe piata din Romania, compania reusind ca in mai putin de un an sa modernizeze 14 unitati comerciale detinute anterior de catre.