Ramona Manescu vrea sa atraga investitori chinezi pentru tren de mare viteza pe de la granita cu Ungaria pana la Constanta. Costul: 11 miliarde de euro
Romania vrea sa atraga investitori chinezi in mai multe proiecte de transport, prioritara fiind realizarea unei linii feroviare de mare viteza de la granita cu Ungaria pana la Constanta, prin Bucuresti, avand un cost estimat de 11 miliarde euro, a declarat Ministrul Transporturilor, Ramona Manescu. continuă pe Adevărul
• Ramona Manescu vrea sa atraga investitori chinezi pentru tren de mare viteza de la granita cu Ungaria pana la Constanta. Costul: 11 miliarde de euro
Romania vrea sa atraga investitori chinezi in mai multe proiecte de transport, prioritara fiind realizarea unei linii feroviare de mare viteza de la granita cu Ungaria pana la Constanta, prin Bucuresti, avand un cost estimat de 11 miliarde euro, a declarat Ministrul Transporturilor, Ramona Manescu.
• Manescu vrea sa atraga investitori chinezi pentru tren de mare viteza granita cu Ungaria-Constanta
Romania vrea sa atraga investitori chinezi in mai multe proiecte de transport, prioritara fiind realizarea unei linii feroviare de mare viteza de la granita cu Ungaria pana la Constanta, prin Bucuresti, avand un cost estimat de 11 miliarde euro, a.
• Ministrul Transporturilor Ramona Manescu a propus deja oficialilor chinezi cateva proiecte de infrastructura
Investitiile chinezilor vor ajuta la dezvoltarea infrastructurii feroviare si rutiere din Romania. Ministrul Transporturilor, Ramona Manescu a propus deja oficialilor din China cateva proiecte. Avem un buget.
• Ministrul Transporturilor, Ramona Manescu, a propus deja oficialilor chinezi cateva proiecte de infrastructura
Investitiile chinezilor vor ajuta la dezvoltarea infrastructurii feroviare si rutiere din Romania. Ministrul Transporturilor, Ramona Manescu a propus deja oficialilor din China cateva proiecte. Avem un buget.
• Manescu: Vom realiza o linie feroviara din Viena pana in Constanta.
Ministrul Transporturilor, Ramona Manescu, a declarat, marti, ca Romania vrea sa atraga investitori chinezi in mai multe proiecte de transport, prioritara fiind o linie feroviara de mare viteza, de la granita cu Ungaria pana la Constanta. Linia de mare viteza ar intra in Romania dinspre Viena si Budapesta, valoarea lucrarilor de la granita cu Ungaria pana in Constanta, prin Bucuresti, fiind estimata la 11 miliarde euro. Prima intalnire de lucru va fi pe 10 decembrie, apoi in ianuarie, in .
• Ministrul Transporturilor, Ramona Manescu: Investitorii chinezi ne pot ajuta sa dezvoltam infrastructura
Ministrul Transporturilor, Ramona Manescu, a declarat intr-o emisiune TV ca o colaborare cu investitorii chinezi ar putea fi de ajutor Romaniei in dezvoltarea infrastructurii, atat cea feroviara, cat si cea.
• Ramona Manescu: Chinezii ne pot ajuta sa dezvoltam infrastructura.
Ministrul Transporturilor, Ramona Manescu, a declarat intr-o emisiune TV ca investitorii chinezi pot ajuta Romania sa isi dezvolte infrastructura. Chinezii sunt o sursa care ne poate ajuta sa dezvoltam infrastructura: sunt poduri, autostrazi care nu pot fi toate finantate cu fonduri europene. Am prezentat deja pietei chineze o serie de proiecte pe care le putem face impreuna, a spus Ramona Manescu. Ministrul Transporturilor va participa, marti, alaturi de primul ministru al Romaniei, Victor .
• Ramona Manescu: Prima linie de mare viteza pe care o avem in program este Bucuresti - Constanta/ Nu sunt multumita de managementul privat in general, la nicio companie
Ministrul Transporturilor, Ramona Manescu, a declarat duminica, la Realitatea TV, ca prima linie de mare viteza pe care ministerul sau o are in vedere pentru dezvoltarea CFR Calatori este Bucuresti-Constanta, care, potrivit ministrului, se va uni cu tronsonul de la granita cu Ungaria spre Constanta. Ramona Manescu, intrebata daca este multumita de managementul actual de la CFR Marfa: Nu, nu sunt multumita. Nu sunt multumita de managementul privat in general, la nicio companie, dar sper sa se imbunatateasca situatia.
• Ramona Manescu: Prima linie de mare viteza pe care o avem in program este Bucuresti - Constanta
Ministrul Transporturilor, Ramona Manescu, a declarat duminica, la Realitatea TV, ca prima linie de mare viteza pe care ministerul sau o are in vedere pentru dezvoltarea CFR Calatori este Bucuresti-Constanta, care, potrivit ministrului, se va uni cu tronsonul de la granita cu Ungaria spre Constanta.
• Ramona Manescu: Am cerut CA-ului Tarom sa renunte la bonusuri si bilete preferentiale
Ministrul Transporturilor Ramona Manescu, a declarat in cadul unei emisiuni TV ca asteapta de la actualul Consiliu de Administratie sa transforme Tarom intr-o companie viabila din punct de vedere economic.