Libnet.ro
UNICEF

23:00

Respondenti Consum

Libnet Ro
Daca nu esti la tigare, de ce sa fim tovarasi cu tine? Presiunea sociala si riscurile consumului de droguri la adolescenti

Daca nu esti la tigare, de ce sa fim tovarasi cu tine? Presiunea sociala si riscurile consumului de droguri la adolescenti

Un sondaj realizat de CIRA arata o crestere a ingrijorarilor romanilor legate de consumul de droguri. Conform datelor, 66% dintre respondenti considera ca acest consum a crescut semnificativ in ultimii ani, iar.

Daca nu esti la tigare, de ce sa fim tovarasi cu tine? Presiunea sociala si riscurile consumului de droguri la adolescenti

Un sondaj realizat de CIRA arata o crestere a ingrijorarilor romanilor legate de consumul de droguri. Conform datelor, 66% dintre respondenti considera ca acest consum a crescut semnificativ in ultimii ani, iar.

Daca nu esti la tigare, de ce sa fim tovarasi cu tine? Presiunea sociala si riscurile consumului de droguri la adolescenti

Un sondaj realizat de CIRA arata o crestere a ingrijorarilor romanilor legate de consumul de droguri. Conform datelor, 66% dintre respondenti considera ca acest consum a crescut semnificativ in ultimii ani, iar.

Daca nu esti la tigara, de ce sa fim tovarasi cu tine? Presiunea sociala si riscurile consumului de droguri la adolescenti

Un sondaj realizat de CIRA arata o crestere a ingrijorarilor romanilor legate de consumul de droguri. Conform datelor, 66% dintre respondenti considera ca acest consum a crescut semnificativ in ultimii ani, iar.

Daca nu esti la tigara, de ce sa fim tovarasi cu tine? Presiunea sociala si riscurile consumului de droguri la adolescenti

Un sondaj realizat de CIRA arata o crestere a ingrijorarilor romanilor legate de consumul de droguri. Conform datelor, 66% dintre respondenti considera ca acest consum a crescut semnificativ in ultimii ani, iar.

Daca nu esti la tigara, de ce sa fim tovarasi cu tine? Presiunea sociala si riscurile consumului de droguri la adolescenti

Un sondaj realizat de CIRA arata o crestere a ingrijorarilor romanilor legate de consumul de droguri. Conform datelor, 66% dintre respondenti considera ca acest consum a crescut semnificativ in ultimii ani, iar.

Studiu Revolut: Ce ar face romanii daca ar primi, in mod neasteptat, 10.000 de euro

Ce ar face romanii, de exemplu, cu 10. 000 de euro pe care i-ar obtine intr-un mod neasteptat? 19% dintre respondenti i-ar folosi ca sa-si plateasca datoriile rate la credite ipotecare sau de consum, facturi restante), conform unui studiu Revolut.

STUDIU REVEAL MARKETING RESEARCH: Cum a influentat contextul COVID 19 comportamentul de consum al romanilor

Studiul Reveal Marketing Research a analizat comportamentul consumatorilor romani in perioada august - septembrie a. c in trei sectoare ale economiei: retail, bunuri de consum si bancar. Conform acestui nou studiu care a acoperit mediul urban si mediul rural, fata de anul precedent, au ramas loial brandului preferat 75% dintre respondenti.

Studii Deloitte: companiile au un fals sentiment de siguranta cibernetica cauzat de supraevaluarea propriilor capacitati si de lipsa masurilor de aparare de baza

Aproximativ trei sferturi dintre companiile din domeniul financiar si al produselor de larg consum au un fals sentiment de siguranta cibernetica cauzat de supraevaluarea propriilor capacitati si de lipsa masurilor de aparare de baza, potrivit celor mai recente studii efectuate de Deloitte in domeniul securitatii cibernetice pentru sectorul financiar si cel al produselor de larg consum. Pe o scara de maturitate de la zero la zece, peste 70% dintre respondenti si-au evaluat nivelul de securitate cibernetica pe pozitia sapte sau chiar mai sus si numai 9% dintre companiile din sectorul financiar au afirmat ca au implementat toate cele patru masuri de baza in materie de securitate cibernetica, si anume pregatirea planurilor de raspuns, de autoaparare, cursuri de securitate cibernetica si de igiena cibernetica cyber hygiene). De asemenea, doar patru din zece companii din industria produselor de larg consum au o strategie de aparare cibernetica, masurile de aparare de baza fiind implementate integral sau partial.

Opt romani din zece spun ca isi vor petrece Craciunul acasa din cauza pandemiei. O treime isi reduce bugetul de vacante si cadouri

Mai bine de 80% dintre romani spun ca isi vor petrece primul Craciun in pandemie acasa, doar 14% vor merge la parinti sau bunici iar obisnuitele vacante in tara sau in strainatate sunt o optiune doar pentru putin peste 2% dintre romani potrivit unui sondaj online relevant la nivel national si realizat prin Ivox la comanda Provident. Pandemia a schimbat si obiceiurile de consum ale romanilor. Mai bine de jumatate dintre respondenti spun ca aleg sa isi mentina neschimbat nivelul cheltuielilor, in timp ce 38% taie din bugetul de sarbatori. Principalul motiv pentru care romanii se orienteaza catre cheltuieli mai mici de sarbatori este decizia de a face economii, pentru o treime dintre ei, dar si costurile mai mici ale cadourilor 30%) sau circumstantele personale sau familiale schimbate 27%) conteaza in decizia de a cheltui mai putin.

The Groom Lab: Barbatii care cumpara online produse de ingrijire cheltuiesc intre 100-200 lei pe luna

Dintr-un studiu efectuat de magazinul online TheGroomLab. com pe un esantion de 386 de persoane 100% barbati) reies obiceiuri de consum in ceea ce priveste produsele de ingrijire pentru barbati. Peste 70% dintre respondenti aleg sa cumpere produsele de.

Barometrul de Consum Cultural 2016: 1% dintre respondenti manifesta un nivel de implicare culturala foarte ridicat

Un procent dintre subiectii care au fost chestionati pentru intocmirea Barometrului de Consum Cultural pentru 2016 au un nivel de implicare culturala foarte ridicat, in timp ce 77% dintre respondenti manifesta un nivel scazut de implicare.

Hai la hora si la joc. Barometru cultural: 53% din romani au preferat, in 2016, muzica populara si etno

Cele mai intalnite forme de consum cultural in spatiul public, cel putin o data pe an, au fost in 2016: vizitarea muzeelor si expozitiilor 20%), participarea la spectacole de teatru 13%), cinematograf 9%), spectacole de opera si opereta 7%), filarmonica 6%), divertisment si muzica 17%) si lectura in cadrul bibliotecilor publice 6%), potrivit Barometrului de Consum Cultural 2016.

Obiceiuri de consum TV: Romanii consuma, in medie, 3,3 ore de continut TV pe zi/Canalele de stiri, in topul preferintelor

Romanii consuma, in medie 3,3 ore de continut TV pe zi, in timpul saptamanii, iar in weekend consumul de televiziune creste la aproape 4 ore, potrivit studiului indexul consumului de televiziune in Romania, realizat de Mercury Research pentru SES Astra Romania. La ce se uita romanii? Canalele TV de stiri sunt in topul preferintelor pentru 78% dintre respondenti), urmate de filme 57%), muzica 43%) si audienta generala/divertisment 41%). Topul preferintelor romanilor in materie de canale TV este condus de PRO TV cu aproape 21%, urmat de Kanal D si Antena 1.

Romanii nu vor sa contribuie la protejarea patrimoniului cultural

Aproximativ 70% dintre romani nu ar dona bani pentru protejarea patrimoniului cultural, iar 52% dintre respondenti au precizat ca ar fi dispusi sa ofere o suma in valoare de 50 de lei, potrivit Barometrului de Consum Cultural pe 2014, relateaza Mediafax .

Studiu IRES: Romanii renunta la carnea de pui, dupa scandalul salmonella.

O treime dintre participantii la studiul realizat de IRES, dupa declansarea scandalului legat de Avicola Calarasi, au recunosc ca si-au schimbat comportamentul de consum in privinta carnii de pui. Schimbarea se traduce, in cazul celor mai multi dintre respondenti, in primul rand prin refuzul de a mai cumpara sau de a mai consuma carne de pui din comert 43%) si sporirea atentiei la cumparaturi 26%). Aproape 9 din 10 respondenti 87%) au auzit despre aceste evenimente, dar mult mai mic este .

actualitate, 23:00

ştirile zilei

 
carturesti.ro
adblock

Confidenţialitatea | Contact

Sitemap

Copyright © 2012-2024 Libnet.roibNet.ro

( 0,2367 seconds )