Scaderea provizioanelor a dublat profitul BRD in primul semestru
BRD si-a dublat profitul in primul semestru fata de aceeasi perioada a anului trecut, de la 62 milioane lei la 123 milioane lei, in conditiile reducerii provizioanelor cu 25,3% si scaderii costurilor operationale cu 0,9%, desi venitul net bancar s-a. continuă pe Wall-Street Ro
• Bankia si-a dublat profitul in primul semestru
Bankia SA, banca nationalizata pe care Guvernul spaniol o revinde investitorilor, anunta un profit mai mult decat dublu in primul semestru din 2014, datorita majorarii veniturilor si reducerii provizioanelor pentru creditele neperformante.
• BRD si-a dublat profitul in S1 dupa scaderea provizionanelor
Profitul obtinut de BRD in primul semestru s-a dublat si a ajuns la 123 de milioane de lei, dupa ce banca si-a redus provizioanele cu 25,3% si costurile operationale cu 0,9%, a anuntat institutia.
• BCR a pierdut 62 milioane de euro in primul semestru dupa curatarea bilantului
Bnca Comercila Romana, parte a grupului bancar austriac Erste, a pierdut 62 milioane de euro in primul semestru al acestui an dupa cresterea cu aproape 30% a provizioanelor impusa de nevoia curatarii portofoliului credite de neperformante.
• Orange Romania, venituri de 450 de milioane de euro in primul semestru si 10,3 milioane clienti
In prima jumatate a acestui an, Orange Romania a inregistrat venituri totale de 448,3 milioane de euro, similar cu aceeasi perioada a anului trecut, dintre care 218,8 milioane de euro au fost obtinute in al doilea trimestru. In primul semestru.
• INS: Numarul turistilor, romani si straini, a crescut cu 5,1% in primul semestru, la 3,5 milioane
Sosirile in structurile de primire turistica cu functiuni de cazare au crescut cu 1,8% in iunie fata de aceeasi luna a anului trecut, la 808. 000, iar in primul semestru au urcat cu 5,1%, la 3,5 milioane .
• Sefii companiei-mama a Pro TV: In Romania, publicitatea TV a crescut moderat in primul semestru, dar Pro a castigat in special din banii de la cablisti / Doua editii MasterChef saptamanal, in toamna
Piata de publicitate TV din Romania a crescut moderat in primele sase luni din 2014, comparativ cu primul semestru din 2013, dar rezultatele Pro TV s-au imbunatatit considerabil in special datorita banilor atrasi din contractele cu operatorii de cablu, arata CME, compania-mama a Pro TV, in documentele oficiale ce au insotit rezultatele financiare din ianuarie-iunie, anuntate ieri. Detalii despre evolutia pietei romanesti au oferit si sefii CME intr-o teleconferinta cu investitorii, teleconferinta in care au prezentat si pilonii grilei de toamna a Pro TV: MasterChef de doua ori pe saptamana, Vocea Romaniei, Las Fierbinti si un nou format reality.
• Volumul vanzarilor de ciment si clincher ale Holcim in Romania a stagnat in primul semestru
Volumul vanzarilor de ciment si clincher ale grupului elvetian Holcim in Romania a stagnat in primul semestru, comparativ cu aceeasi perioada a anului trecut, in timp ce divizia de agregate a consemnat o scadere de 18,9%.
• Toyota, lider mondial al vanzarilor in primul semestru, urmata de Volkswagen
Toyota a ramas si in primul semestru din 2014 lider al vanzarilor pe plan mondial impulsionata de afacerile din China, urmata de Volkswagen VW), care a reusit sa urce pe locul doi, depasind General Motors GM), afectat de rechemarile masive la service, transmite Reuters.
• Profitul net al BRD este de 123 milioane lei, dublu fata de aceeasi perioada din 2013
Profitul net in primul semestru al acetui an a adus 123 milioane lei pentru BRD, fata de 62 milioane lei in primul semestru din 2013, iar rata creditelor neperformante conform IFRS a scazut la 23,4% in iunie fata de 24,8% din decembrie 2013, in timp ce rata creditelor neperformante conform definitiei Bancii Nationale Pierdere 2) a fost de 20,4% in iunie, potrivit unui comunicat BRD ce prezinta rezultatele financiare din primele sase luni.
• Profitul net al BRD este de 123 milioane lei
Profitul net in primul semestru al acetui an a adus 123 milioane lei pentru BRD iar rata creditelor neperformante conform IFRS a scazut la 23,4% in iunie fata de 24,8% din decembrie 2013, in timp ce rata creditelor neperformante conform definitiei Bancii Nationale Pierdere 2) a fost de 20,4% in iunie, potrivit unui comunicat BRD ce prezinta rezultatele financiare din primele sase luni.