Scandalul Volkswagen: Doi ingineri de top ai companiei sunt in centrul investigatiei
Doi ingineri de top ai Volkswagen, care au constatat ca nu pot concepe motoare diesel in conformitate cu reglementarile de mediu din SUA, se afla in centrul investigatiei lansate de grupul german in scandalul provocat de instalarea unui software care reduce emisiile poluante in timpul testelor. continuă pe Adevărul
• Angela Merkel spune ca scandalul Volkswagen este grav, seful companiei crede ca aceasta criza existentiala poate fi depasita / Marea Britanie ameninta cu retragerea subventiilor pentru motoarele diesel
Scandalul emisiilor care afecteaza grupul auto Volkswagen este grav, dar Germania ramane o zona sigura pentru afaceri, afirma cancelarul Angela Merkel, conform postului de radio Deutschlandfunk, preluat de Mediafax.
• Scandalul Volkswagen. Cate masini din Romania sunt echipate cu softul care pacaleste testele de emisie
000 de masini din Romania, dintre care 56. 000 noi, sunt echipate cu motoare Volkswagen Euro 5 avand softul care pacaleste testele de emisie. Dintre acestea, doar pentru 300, aflate pe stocurile dealerilor, a.
• Scandalul emisiilor ar putea reprezenta o amenintare existentiala pentru VW
ACTUALIZARE 11:25 Investigatia VW in scandalul emisiilor se concentreaza pe doi ingineri de top ai companiei Doi ingineri de top ai Volkswagen VW), care au constatat ca nu pot concepe motoare diesel in conformitate cu reglementarile de mediu din SUA, se afla in centrul investigatiei lansate de grupul german in scandalul provocat de instalarea unui software care reduce emisiile poluante in timpul testelor, informeaza MarketWatch.
• Scandalul Volkswagen poate dauna negocierilor pentru acordul de liber schimb UE-SUA, spune comisarul european pentru comert
Scandalul motoarelor trucate ar putea dauna negocierilor pentru acordul TTIP de liber schimb UE-SUA, spune comisarul european pentru comert, Cecilia Malmstrom care a dat un interviu pentru un ziar german. Europa a sustinut mereu ca are reglementari de mediu stricte, insa scandalul Volkswagen dovedeste clar ca acest lucru nu este adevarat.
• Scandalul Volkswagen: Si consumul de carburant e masluit, nu doar noxele
Directorul tehnic al Registrului Auto Roman, Cristian Bucur, a declarat la Adevarul Live ca se poate face o analogie intre pacaleala cu emisiile poluante din scandalul Volkswagen si datele false privind consumul de combustibil.
• Scandalul Volskwagen - Cativa ingineri au admis ca au instalat soft-ul pe motoare. Miercuri se tine o intalnire importanta a consiliului director
Cativa ingineri Volkswagen au admis ca au instalat pe masini soft-ul care pacalea emisiile, scrie Le Monde, care noteaza ca nu se stie inca cine a comandat toata actiunea. Reuters citeaza surse care spun ca miercuri consiliul de supervizare se va intruni pentru a discuta primele rezultate ale anchetei interne. Volkswagen a suspendat aproximativ zece manageri in scandalul emisiilor si permite clientilor pe site-ul german sa vada daca masina este afectata de scandal. Solutia tehnica de rezolvare nu a fost anuntata.
• Scandalul Volkswagen - In UE sunt afectate 8 milioane de masini
Volkswagen a admis ca in Europa software-ul care pacaleste testele de emisii a fost instalat pe 8 milioane de masini diesel, scrie presa germana care citeaza o scrisoare trimisa de companie catre parlamentul german. In Marea Britanie numarul de masini afectate este de 1,2 milioane, in Franta sunt un milion, iar in Spania si Italia, peste 650. Cele mai multe sunt in Germania: 2,8 milioane.
• Scandalul Volkswagen. Aici poti afla daca masina ta este afectata
Peste 100 de mii de masini marca Audi, Volkswagen, Seat si Skoda din Romania sunt afectate de scandalul Dieselgate, dupa ce au fost identificate ca au instalate softuri care pacalesc testele de poluare, scrie.
• Industria auto europeana avertizeaza Comisia Europeana sa nu exagereze cu reactiile la scandalul Volkswagen, dupa ce toti producatorii au fost incurajati masiv sa investeasca in diesel in ultimii 15 ani
Reprezentantii producatorilor de automobile din Europa apara masinile diesel si spun ca ele pot fi cu adevarat ecologice. Comisia Europeana este avertizata de greii industriei auto sa nu exagereze cu reactiile in cazul scandalului Volkswagen si sa nu arate cu degetul toata industria. Partea grava este ca tintele de emisii poluante stabilite de CE tin cont de dioxidul de carbon, iar producatorii auto le pot indeplini doar avand in gama o pondere importanta de masini diesel. Evident ca si hibridele si electricele ajuta foarte mult la scaderea emisiilor medii, insa vanzarile acestor modele sunt reduse in Europa, in special din cauza ca masinile sunt scumpe.
• Scandalul Volkswagen: Merkel incearca sa spele eticheta Made in Germany
Cancelarul german Angela Merkel vrea sa salveze reputatia etichetei Made in Germany, in contextul in care scandalul emisiilor poluante afecteaza deja constructorii auto Volkswagen si Audi, iar mai multe organizatii care militeaza pentru protectia mediului au acuzat ca si autoturismele BMW, Mercedes si Opel emit mai multe noxe in atmosfera decat prevad regulile.