Libnet.ro
UNICEF

01:05

SUPLIMENT RETAIL STUDIU DHL EXPRESS: E-commerce-ul B2B va creste cu peste 70% pana in 2027, la 20,9 trilioane dolari

Ziarul Bursa Ziarul Bursa,
SUPLIMENT RETAIL STUDIU DHL EXPRESS: E-commerce-ul B2B va creste cu peste 70% pana in 2027, la 20,9 trilioane dolari

Pandemia de Covid-19 stimuleaza transformarea digitala si accelereaza expansiunea comertului electronic B2C si B2B DHL Express, cel mai mare furnizor mondial de servicii de curierat expres, anticipeaza o expansiune solida a pietei de e-commerce B2B Business to Business) in anii care vin, iar pana in 2025, 80% din toate interactiunile de vanzare B2B intre furnizori si companiile achizitoare vor avea loc pe canale digitale, potrivit studiului sau The Ultimate B2B E-commerce Guide: Tradition is out. Digital is in, lansat anul acesta. Analiza mentioneaza ca impactul pandemiei de Covid-19 asupra ritmului digitalizarii si a comportamentului de cumparare al milenialilor care au cunostinte tehnologice), sunt principalii factori ai acestei cresteri globale a comertului electronic. continuă pe Ziarul Bursa

SUPLIMENT RETAIL IN 2020 Strategia PMI de a pune accentul pe dezvoltarea produselor fara fum s-a dovedit corecta

Interviu cu Claudiu Ilian, Director Commercial Operations in cadrul Philip Morris Romania) Reporter: Avand in vedere ca pandemia de Covid - 19 a fortat inchiderea partiala a retelelor comerciale, mai ales la inceputul crizei sanitare, iar cererile s-au mutat fortat in online, cum catalogati sectorul comertului dupa mai bine de un an de pandemie? Claudiu Ilian: Retailul si-a pastrat importanta, in ciuda perioadei dificile generate de criza. Jucatorii din retail au fost afectati in mod diferit de aceasta, insa toata lumea a trebuit sa se adapteze repede la noua realitate, caracterizata de o prezenta mai mare in online, chiar si in industria in care activeaza Philip Morris Romania. Am continuat sa folosim acest canal de vanzari, desi accentul l-am pus pe vanzarile online, atat pentru dispozitivul IQOS, cat si pentru consumabile. in cele doua luni de stare de urgenta din primavara anului trecut, colegii mei din vanzari B2B au operat online, dar ulterior au revenit la munca pe teren. Oricat de mult ne-am fi dorit sa digitalizam toate procesele comerciale, retailul are o pondere mare in continuare, la fel ca in cazul altor companii din domeniul FMCG, astfel ca as putea spune ca rolul lui a ramas constant. Evident, situatia poate diferi in cazul altor companii sau domenii.

SUPLIMENT RETAIL Pandemia a adus, in volume, anul 2022 mai devreme

Interviu cu Robert Berza, Directorul general al Fashion Days si Vicepresedintele eMAG Fashion and Sport) Reporter: Care a fost influenta pandemiei asupra comertului? Cu ce provocari s-a confruntat retailul anul trecut? Robert Berza: Pandemia a accelerat digitalizarea tuturor companiilor, cu precadere a celor din sectorul retail. in ceea ce ne priveste, fara modestie, ne declaram castigatori. Sigur, ne-au ajutat anii de munca din trecut si faptul ca am devenit mult mai agili si mai flexibili ca echipa, reusind, astfel, sa crestem mult business-ul, insa pandemia a avut clar un efect puternic asupra e-commerce-ului si a adus, in volume, anul 2022 mai devreme. De la plata cu cardul pana la numarul de clienti noi, de la recurenta cumparaturilor pana la deschiderea unor branduri de a creste accelerat colaborarea noastra, toate trendurile si-au marit cadenta in ultimul an. Reporter: Care a fost strategia dumneavoastra in 2020?.

SUPLIMENT RETAIL Comertul online este o componenta importanta a retail-ului modern si va continua sa se dezvolte

Interviu cu George Badescu, directorul executiv al AMRCR) Reporter: Cum ati descrie sectorul comertului dupa mai bine de un an de pandemie? Este acesta un pierzator sau, dimpotriva, tragand linie si adunad, iese castigator? George Badescu: in contextul pandemic, nu putem vorbi despre castigatori sau invinsi. La fel ca intreaga activitate economica si sociala, si activitatea din retail a fost supusa unor provocari fara precent. Raspunsul prompt din partea retail-ului modern a fost posibil in urma unor scenarii de criza pe care fiecare companie le are permanent in vedere si care au fost aplicate la nivelul magazinelor, atat in perioada starii de urgenta, cat si ulterior, in starea de alerta, cu adaptarea continua a activitatii in functie de restrictiile in vigoare. Reporter: Care a fost strategia marilor retele comerciale pentru a invinge criza?.

SUPLIMENT RETAIL Offline-ul si online-ul devin interdependente

Interviu cu Florin Chis, Directorul Executiv al ARMO) Reporter: Cum caracterizati traiectoria retailului - care pare ca se muta tot mai mult in spatiul digital -, in contextul pandemiei de Covid-10? L-ati putea cataloga ca fiind castigator sau pierzator, in urma crizei sanitare? Florin Chis: Pentru a realiza o analiza obiectiva a sectorului retail din Romania trebuie schimbate ambele premise de la care pornim acest demers. in primul rand, pandemia nu este un context consumat, intrucat anumite variabile legate de aceasta realitate inca influenteaza activitatea sectorului retail. in al doilea rand, comertul electronic nu trebuie catalogat ca fiind o industrie independenta de retail. Comertul electronic este o parte mai mica a retailului. in ultimii ani, in economia romaneasca acest sector a prins momentum, in sensul in care pot fi observate cresteri accelerate, in procentaje de doua cifre. Cu toate acestea, o alta variabila care trebuie luata in considerare este nivelul de penetrare, care este inca scazut, anume 10% din total retail.

SUPLIMENT RETAIL in retail se va stabiliza un model hibrid, onlineoffline

Interviu cu Dragos Sirbu, CEO Flanco) Reporter: La un an de la pandemie, puteti sa conturati o imagine de ansamblu a retailului romanesc? Dragos Sirbu: Nu cred ca putem emite o opinie asupra retailului in general, pentru ca situatia a fost foarte diferita de la un segment de produse la altul, de la un tip de retail la altul. E clar ca online-ul a luat un avant extraordinar, pe de o parte dezvoltandu-se magazinele deja existente, pe de alta parte tot mai multe companii mai mici stabilindu-si si ele prezenta pe net. Vanzarea online a reprezentat, pentru multi, anul trecut, cheia supravietuirii.

SUPLIMENT RETAIL Retailul nu poate fi catalogat decat drept castigator

Interviu cu Valer Hancas, Director Comunicare si Corporate Affairs la Kaufland Romania) * De la declansarea pandemiei si pana in prezent, Kaufland a investit peste 25 de milioane de lei in implementarea masurilor de protectie si preventie in spatiile sale Reporter: in contextul in care criza sanitara a fortat inchiderea partiala a retelelor comerciale, mai ales pe parcursul anului trecut si, in acelasi timp, a orientat cererea catre magazinele online, cum catalogati retailul dupa perioada de pandemie - drept castigator sau drept pierzator? Valer Hancas: Pandemia a insemnat in primul rand un test al promisiunilor facute de companii. A fost momentul in care companiile au fost puse in ipostaza de a raspunde cu adevarat nevoilor comunitatii si de a fi alaturi de consumatorii lor mai mult ca oricand. Putem sa o consideram in continuare o lectie si un test de loialitate fata de oameni. Dar si un test de echipa, la nivel de organizare interna. Noua realitate ne-a luat prin surprindere pe toti, dar cred ca dinamica mediului de retail din Romania ne-a oferit un antrenament bun, in anii din urma. Astfel, desi luati prin surprindere, am dovedit ca eram si suntem in continuare pregatiti si pentru imprevizibil.

SUPLIMENT RETAIL Experienta de shopping offline va ramane o activitate importanta pentru majoritatea clientilor

Interviu cu Marius Barbu, Asset Director, NEPI Rockcastle) Reporter: in contextul in care criza sanitara a fortat inchiderea partiala a retelelor comerciale, mai ales pe parcursul anului trecut si, in acelasi timp, a orientat cererea catre magazinele online, cum catalogati comertul dupa perioada de pandemie - drept castigator sau drept pierzator? Marius Barbu: Pentru industria de retail real estate, pandemia a reprezentat o adevarata provocare. Cu toate acestea, centrele comerciale s-au adaptat continuu si au oferit experiente de cumparaturi in siguranta, in tot acest timp. in ceea ce priveste masurile de prevenire a raspandirii COVID-19 in centrele comerciale, am fost de la bun inceput concentrati pe tot ce inseamna protejarea sanatatii angajatilor si clientilor nostri, acest aspect fiind o directie prioritara pentru noi.

SUPLIMENT RETAIL Yuga - un concept Memento Group ce duce retailul romanesc in alte dimensiuni

Reporter: De aproape jumatate de an, pe piata romaneasca a aparut conceptul Yuga, realizat de Chiristian Tour. Ce-si propune acest concept din segmentul retailului? Cristian Pandel: Yuga este un concept unic pe piata romaneasca. Este divizia noastra de retail si reprezinta abordarea sanatati in mod holistic. Noi consideram ca la Yuga intri pe un drum si, ca sa fii sanatos, ai niste pasi. in primul rand ai mancare organica, sanatoasa. Campaniile care vor incepe, dupa ce ne-am organizat structura de magazine, vor fi de informare. Ideea este sa informam clientul care este diferenta dintre o lamaie vopsita in galben si pusa la microunde si o lamaie naturala adusa din Grecia, de exemplu. Poate pretul ei nu mai este 5 lei, este 10 lei, dar mananci sanatate.

ştiri de la Ziarul Bursa

actualitate, 01:05

ştirile zilei

 
carturesti.ro
adblock

Confidenţialitatea | Contact

Sitemap

Copyright © 2012-2024 Libnet.roibNet.ro

( 0,2145 seconds )