Libnet.ro
UNICEF

01:06

Traseu Autostrada

Libnet Ro
Cand se deschide cel mai lung traseu de autostrada din Romania: Aproape 250 de kilometri pe Autostrada Bucurestiului si Autostrada Soarelui VIDEO

Cand se deschide cel mai lung traseu de autostrada din Romania: Aproape 250 de kilometri pe Autostrada Bucurestiului si Autostrada Soarelui VIDEO

Cand se va deschide cel mai lung traseu de autostrada in Romania. Va avea aproape 250 de kilometri. Cele mai noi imagini cu lucrarile (VIDEO)

Odata cu deschiderea primului lot al Autostrazii Bucurestiului A 0) va fi permisa circulatia pe autostrada fara intrerupere de la BragadiruCornetu DN 6 pana la Ovidiu in zona de Nord a municipiului Constanta. O veste buna este aceea ca deschiderea primului lot al Autostrazii Bucurestiului A 0) va permite, la vara, circulatia pe autostrada fara intrerupere pe un traseu cu o lungime de aproape 250 de kilometri, care va deveni cel mai lung traseu de autostrada din Romania, informeaza Antena 3.

Data la care deschide cel mai lung traseu de autostrada in Romania. Are aproape 250 de kilometri!

Deschiderea primului lot al Autostrazii Bucurestiului A 0) va permite circulatia pe Autostrada fara intrerupere de la BragadiruCornetu DN 6 pana la Ovidiu in zona de Nord a municipiului Constanta.

Autostrada Unirii A8: Un nou lot din Moldova, scos la licitatie Va avea 7 tuneluri pe traseu, iar constructia va dura patru ani

Al doilea tronson din Moldova al Autostrazii Unirii A8, care va lega Transilvania de Moldova si de Republica Moldova a fost scos la licitatia de proiectare si executie. Este practic si primul lot montan din A8 scos la licitatie.

Anuntul pe care toti soferii din Romania il asteptau. Ce se intampla cu autostrada Ploiesti-Brasov

Cristian Pistol, directorul CNAIR, a facut un anunt asteptat de zeci de ani. Cu alte cuvinte, ceea ce toti romanii iti doreau de zeci de ani ar putea deveni realitate in viitorul nu foarte indepartat. Compania Nationala de Administrare a Infrastructurii Rutiere CNAIR) a anuntat ca a fost avizata varianta finala de traseu pentru autostrada .

Autostrada Ploiesti - Brasov are traseul avizat de CNAIR. Costul estimat pentru constructie este de 5,5 miliarde euro

Cristian Pistol, directorul Companiei Nationale de Administrare a Infrastructurii Rutiere, a anuntat ca a avizat varianta finala de traseu pentru Autostrada PloiestiBrasov.

Se va ajunge la munte mai rapid: CNAIR a avizat varianta finala de Autostrada Ploiesti-Brasov

Directorul general al CNAIR Cristian Pistol a anuntat marti ca a fost avizata varianta finala a traseului pentru Autostrada Ploiesti-Brasov, conform romaniatv. net. Conform directorului general al CNAIR, costul estimat pentru constructia autostrazii este de 5,5 miliarde euro, fara TVA. Am avizat astazi in CTE CNAIR varianta finala de traseu pentru autostrada Ploiesti Brasov! in .

Directorul CNAIR a avizat varianta finala de traseu pentru Autostrada Ploiesti-Brasov. Investitia va costa 5,5 miliarde de euro

Marti, Cristian Pistol, directorul general al Companiei Nationale de Administrare a Infrastructurii Rutiere CNAIR), a anuntat ca a fost aprobata varianta definitiva a traseului Autostrazii Ploiesti-Brasov. Investitia va costa 5,5 miliarde de euro Am avizat astazi in CTE CNAIR varianta finala de traseu pentru autostrada Ploiesti Brasov! in lungime totala de 112,7 km cu sectorul Cristian Rasnov) aceasta autostrada va avea 12 noduri rutiere, 13 tuneluri 12,4 km) si 61 de structuri 28,75 km), a scris, pe Facebook, Cristian Pistol.

Cristian Pisto l(CNAIR): Am avizat astazi varianta finala de traseu pentru autostrada Ploiesti - Brasov

Varianta finala de traseu pentru autostrada Ploiesti - Brasov a fost avizata marti in CTE - CNAIR, costul estimat al proiectului fiind de 5,5 miliarde de euro, fara TVA, a anuntat directorul general al Companiei Nationale de Administrare a Infrastructurii Rutiere CNAIR), Cristian Pistol.

CNAIR a avizat traseul final pentru autostrada Ploiesti-Brasov. Care va fi costul proiectului

Varianta finala de traseu pentru autostrada Ploiesti - Brasov a fost avizata marti in CTE - CNAIR, costul estimat al proiectului fiind de 5,5 miliarde de euro, fara TVA, a anuntat directorul general al Companiei Nationale de Administrare a.

Directorul CNAIR: Am avizat varianta finala de traseu pentru Autostrada PloiestiBrasov

Cristian Pistol, directorul Companiei Nationale de Administrare a Infrastructurii Rutiere, a anuntat ca a avizat varianta finala de traseu pentru Autostrada PloiestiBrasov.

Defrisari importante pe autostrada cu tuneluri pentru ursi. Mii de arbori vor fi taiati pe viitorul santier VIDEO

Constructia celor noua kilometri din Autostrada Lugoj Deva, pe care vor fi realizate doua ecoducte de peste doi kilometri va duce la defrisarea padurilor de la limita judetelor Hunedoara si Timis, aflate pe traseu.

Sorin Grindeanu anunta un nou traseu pentru autostrada Ploiesti-Brasov. Va costa 4 miliarde de euro

Ministrul Transporturilor, Sorin Grindeanu, a declarat, joi, la Ploiesti, ca a fost decis un nou traseu pentru autostrada Ploiesti-Brasov, iar costul variantei acceptate de CNAIR este de 4 miliarde de euro. Ieri s-a incheiat ultima sedinta prin care s-a decis, si se va intra pe acest parcurs, traseul. Fara a acuza pe nimeni, nu poti .

Autostrada Ploiesti Brasov: Proiectantul a exagerat de cel putin trei ori costul variantei fara tuneluri, atrage atentia Asociatia Construim Romania

Varianta de traseu propusa de Consitrans pentru Autostrada Ploiesti Brasov este criticata dur de catre Asociatia Construim Romania ASCORO) care atrage atentia ca proiectul va fi pus in pericol daca aceasta varianta va fi aprobata. Asociatia atrage atentia ca proiectantul a exagerat de cel putin trei ori costul variantei fara tunel, pentru ca alternativa cu tunel sa fie mai atractiva. Criticile lansate de ASCORO .

Calatorie cu masina de la Bucuresti la Timisoara cu mai putin de 100 de lei cheltuiti. Cum a fost posibil?

Un sofer roman a povestit cum a reusit sa parcurga 1. 300 de kilometri cheltuind doar 95 de lei. Barbatul a parcurs drumul de la Bucuresti Timisoara si retur cu o masina electrica, avand portbagajul plin, un alt pasager si doi copiii mici. Acesta s-a oprit de mai multe ori pe traseu sa reincarce bateria autoturismului, dar spune ca popasurile dese nu au reprezentat o problema. incarcare gratuita in Bucuresti, incarcare gratuita la Curtea de Arges m-am abatut de la traseu pentru a incarca gratis. Si la intoarcere, dar nu am mai ajuns in timpul programului si am gasit statia inchisa) incarcat Enel X la Sibiu doar cat sa ajung la Deva, incarcat full la Deva tot Enel X. incarcare gratuita in Timisoara, plimbat vreo doua sute de km pe acolo in trei zile. Retur, incarcat gratuit in Timisoara, la Deva cat sa ajung pana la Sibiu, la Sibiu full, am ajuns la Pitesti cu ocolire pe la Curtea de Arges, in speranta ca ajung sa incarc gratuit la Lidl. La Pitesti tot Enel X. Cat sa ajung la Bucuresti. La Statiile Enel X, mi-am facut un abonament lunar 140 lei pentru 120 de kW. Am consumat din abonament 81 kw. Restul incarcarilor au fost gratuite, in Bucuresti, Timisoara si una la Curtea de Arges. in jur de 1300 de kilometri parcursi, consumul mediu de 11,5 kw la 100 de km, viteza medie 65,2 kmh, cu 92 kmh pe autostrada, a explicat soferul despre plimbarea cu o Dacia Spring.

Proiectul pentru Autostrada de pe Valea Prahovei, blocat intr-un cost de 9 miliarde de euro. Zeci de kilometri de tuneluri aberante si gogorite care majoreaza pretul incredibil de mult

Autostrada de pe Valea Prahovei ar urma sa coste in jur de 87 de milioane de euro per kilometru, arata documentele consultate de HotNews. ro. Varianta de traseu aleasa castigatoare propune solutii tehnice aberante, fantasmagorice si gogorite care majoreaza pretul incredibil de mult. Detaliile inca nu au fost definitivate, iar ministrul Transporturilor, Sorin Grindeanu, sustine ca nu le accepta. Totusi, el si CNAIR sunt acuzati de opozitie ca au scapat din frau derularea contractului. Pentru studiul de fezabilitate care trebuie finalizat contractual in septembrie 2023 nici macar nu s-a trecut de prima etapa.

Autostrada-metrou sau cum sa blochezi proiectul Ploiesti-Brasov intr-un cost de 9 miliarde de euro: Zeci de km de tuneluri aberante, inclusiv in campia de langa Ploiesti

87 de milioane de euro pe kilometru, atat ar trebui sa coste autostrada de pe Valea Prahovei, conform documentelor consultate de HotNews. ro. Consultantul care elaboreaza studiul de fezabilitate a analizat mai multe variante de traseu, insa cea aleasa castigatoare vine cu solutii tehnice aberante, fantasmagorice si gogorite care urca pretul incredibil de mult. Cifrele si traseul inca nu sunt finale, Grindeanu spune ca nu le accepta, iar opozitia il acuza si pe el si pe Compania de Drumuri ca au scapat din frau derularea contractului.

Autostrada Sibiu-Fagaras, la stadiul de licitatii, dupa opt ani de chin: dezinteres politic, probleme birocratice, tergiversari si dezbateri interminabile

Specialistii independenti de la Asociatia Pro Infrastructura au prezentat povestea autostrazii A13, tronsonul intre Sibiu-Fagaras, unde toate cele patru loturi au fost scoase la licitatie la inceputul lunii august. Pe site-ul acestora, este prezentata si o harta interactiva cu traseu calibrat cu mare precizie. Cei 68,05 kilometri dintre Boita conexiune cu A1 Sibiu-Pitesti) si Fagaras sunt impartiti in patru tronsoanein 06. 2022 a fost pornita licitatia aferenta lotului 1 Boita-Avrig lungime 14,253 km, valoare estimata 2,1-2,47 miliarde lei fara TVA), iar cu trei zile inainte, pe 03. 2022, au demarat cele pentru loturile 2 Avrig-Arpasu de Jos 19,922 km, 1,71-2,02 miliarde lei), 3 Arpasu de Jos-Sambata 17,61 km, 1,84-2,16 miliarde lei) si 4 Sambata-Fagaras 16,265 km din A13 si 5,65 km drum de legatura, 1,16-1,37 miliarde lei).

Autostrada Sibiu - Pitesti: CNAIR a semnat contractul pentru sectiunea Cornetu - Tigveni

Ministrul Transporturilor Sorin Grindeanu a afirmat, luni la semnarea de catre CNAIR a contractului pentru executia lotului 3 al Autostrazii Sibiu Pitesti, intre Cornetu si Tigveni, ca va fi inchis intreg acest traseu cu lotul 3, cea mai dificila sectiune.

VIDEO Cum se construieste o autostrada atunci cand constructorul isi tureaza motoarele. Imagini comparative pe santierul primei autostrazi care atrage bani din PNRR

Prima autostrada care va beneficia de finantare prin Planul National de Redresare si rezilienta PNRR) este deja in lucru. Vorbim de o bucata de circa 42 de kilometri din autostrada Transilvania unde lucreaza la motoare turate un constructor roman. Desi e un proiect dificil si care sufera si de mai multe alunecari de teren pe traseu, intr-o serie de imagini video surprinse de-a lungul anului se vede avansul substantial facut in doar 11 luni.

actualitate, 01:06

ştirile zilei

 
adblock

Confidenţialitatea | Contact

Sitemap

Copyright © 2012-2024 Libnet.roibNet.ro

( 0,2259 seconds )