UNTRR solicita eliminarea supraaccizei de la 1 ianuarie 2016
Uniunea Nationala a Transportatorilor Rutieri din Romania UNTRR) semnaleaza faptul ca, in primele sapte luni ale anului curent, a fost returnat catre transportatorii rutieri doar un procent de 0,8% din bugetul alocat schemei de restituire a accizei disponibil pentru acest an, ceea ce dovedeste inca o data ca aceasta facilitate este nefunctionala si ca supraacciza la combustibili ar trebui eliminata cat mai rapid, incepand cu 1 ianuarie 2016, asa cum prevedea initial Codul Fiscal, informeaza un comunicat de presa. continuă pe Ziarul Bursa
• Uniunea Transportatorilor Rutieri solicita eliminarea supraaccizei de la 1 ianuarie 2016: Restituirile de acciza au fost de doar 0,8% din cele estimate
Uniunea Nationala a Transportatorilor Rutieri din Romania UNTRR) solicita, potrivit unui comunicat de presa, eliminarea supraaccizei de la 1 ianuarie 2016. UNTRR sustine ca ca, in primele sapte luni din 2015, a fost returnat catre transportatorii rutieri doar un procent de 0,8% din bugetul alocat schemei de restituire a accizei disponibil pentru 2015. De aceea, transportatorii considera ca aceasta facilitate este nefunctionala si ca supraacciza la combustibili ar trebui eliminata cat mai rapid, incepand cu 1 ianuarie 2016, asa cum prevedea initial Codul Fiscal. Motivele invocate sunt birocratizarea excesiva, perioadele de rambursare extrem de lungi si impredictibile.
• Uniunea Nationala a Transportatorilor Rutieri din Romania solicita eliminarea supraaccizei la carburanti de la 1 ianuarie 2016
Uniunea Nationala a Transportatorilor Rutieri din Romania UNTRR) a solicitat eliminarea supraaccizei la carburanti de la 1 ianuarie 2016, se arata intr-un comunicat UNTRR. UNTRR semnaleaza faptul ca, in primele.
• Transportatorii cer eliminarea accizei suplimentare de 7 eurocenti la carburanti de la 1 ianuarie 2016. Autostrazile realizate din ea nu se vad
Uniunea Nationala a Transportatorilor Rutieri din Romania UNTRR) solicita eliminarea accizei de 7 eurocenti la carburanti de la 1 ianuarie 2016, intrucat schema de rambursare a acesteia este nefunctionala, iar transportatorii care opereaza curse internationale si cei din zone frontiera opteaza sa alimenteze in afara tarii.