10:30

Victor Ponta: Nu sunt bani cat de multi vor primarii

Adevărul Adevărul,

Premierul Victor Ponta a fost invitat joi seara, la postul B1, unde a vorbit, printre altele, despre Asociatia Comunelor din Romania, care critica una dintre masurile luate de Guvern in ultimele luni. continuă pe Adevărul

Victor Ponta: In 2013 nu vor fi cresteri de salarii si nu vor fi majorate taxele si impozitele

Premierul Victor Ponta a anuntat ca in 2013 nu vor fi cresteri de salarii, iar taxele si impozitele nu se vor majora pana la sfarsitul anului. Pana la sfarsitul acestui an nu se majoreaza nicio taxa. E vorba doar de accizele la yachturi, ceasuri si alcool. Daca ma cearta cineva de ce am marit accizele la ceasuri pentru reducerea TVA la paine ma bucur. De la 1 ianuarie 2014 pentru a compensa faptul ca nu mai luam de la pensionarii cu pensie sub 740 de lei contributia pentru sanatate, cei care au si veniturile din chirii platesc 5,5% pentru sanatate, a afirmat premierul duminica seara.

Victor Ponta: Pasarelele de pe DN1 nu sunt decat un pansament pentru o boala grava; ne trebuie autostrada

Pasarelele montate pe DN1 nu reprezinta altceva decat un pansament pentru o boala grava, iar pentru rezolvarea acestei probleme avem nevoie de autostrada catre munte, a afirmat, miercuri, in deschiderea sedintei saptamanale de Guvern, premierul Victor Ponta.

Victor Ponta: Ovidiu Silaghi si-a retras candidatura pentru functia de ministru al Transporturilor

Premierul Victor Ponta a anuntat luni dupa-amiaza ca liberalul Ovidiu Silaghi si-a retras candidatura pentru functia de ministru al Transporturilor dupa ce DNA a cerut inceperea urmaririi penale pentru acesta. Intr-o declaratie remisa redactiei, Silaghi a confirmat ca si-a retras candidatura: Pentru a nu prelungi situatia de interimat la acest minister si pentru a nu aduce prejudicii de imagine Partidului National Liberal si Guvernului Romaniei, imi voi retrage candidatura la Ministerul Transporturilor si voi cere PNL sa faca o noua nominalizare. Sunt convins ca in timp se va dovedi faptul ca sunt intru totul nevinovat si ca aceasta a fost o manevra politica a lui Traian Basescu. Vom reveni cu amanunte.

Victor Ponta sustine o conferinta de presa la ora 18.00

Premierul Victor Ponta si vicepremierul Daniel Chitoiu, vicepresedinte al PNL, vor sustine o conferinta de presa la ora 18. 00 la sediul USL. Procurorul sef al Directiei Nationale Anticoruptie, Laura Codruta Kovesi, a cerut joi inceperea urmaririi penale impotriva deputatului PNL Ovidiu Silaghi, pentru trafic de influenta. Ovidiu Silaghi este propus de PNL pentru functia de ministru al Transporturilor, dupa ce fostul ministru, Relu Fenechiu, a fost condamnat in prima instanta la cinci ani de inchisoare. HotNews. ro va transmite LIVE TEXT declaratiile prim-ministrului.

LIVE TEXT Victor Ponta: Suntem dispusi sa discutam cu Blaga, Predoiu. Nu putem inchide ochii la propunerile serioase

Premierul Victor Ponta si vicepremierul Daniel Chitoiu, vicepresedinte al PNL, vor sustine o conferinta de presa la ora 18. 00 la sediul USL. Procurorul sef al DNA, Laura Codruta Kovesi, a cerut joi inceperea urmaririi penale impotriva deputatului PNL Ovidiu Silaghi, pentru trafic de influenta. Ovidiu Silaghi este propus de PNL pentru functia de ministru al Transporturilor, dupa ce fostul ministru, Relu Fenechiu, a fost condamnat in prima instanta la cinci ani de inchisoare. HotNews. ro transmite LIVE TEXT declaratiile prim-ministrului.

Victor Ponta: Pana la sfarsitul acestui an nu se majoreaza nicio taxa

Taxele si impozitele nu vor fi majorate pana la finalul acestui an, sustine Victor Ponta. Premierul a declarat, la Antena 3, ca Romania a inregistrat o crestere economica de 1,7%, comparativ cu aceeasi.

Emil Boc: Victor Ponta da cu noroi in masurile pe care le cerea cand era in opozitie.

Fostul premier Emil Boc afirma ca Victor Ponta arunca cu noroi in masurile pe care le solicita cand era in opozitie, respectiv diminuarea cotei unice, reducerea CAS si marirea salariului minim, informeaza Mediafax. Primarul din Cluj-Napoca, Emil Boc, a declarat, miercuri, intr-o conferinta de presa, ca atitudinea lui Victor Ponta demonstreaza lipsa de respect. Victor Ponta arunca cu noroi in masurile pe care le solicita, cand era in opozitie, Guvernului pe care l-am condus, si .

Victor Ponta va trimite luni la Cotroceni nominalizarea pentru Ministerul Transporturilor

Premierul Victor Ponta a anuntat ca ii va trimite luni presedintelui Traian Basescu nominalizarea pentru Ministerul Transporturilor. 'Vrem sa avem un ministru al Transporturilor care sa se ocupe de toate lucrurile, a spus joi premierul Ponta, ministru interimar al Transporturilor, aflat in inspectie pe centura Capitalei. Intrebat despre posibilitatea unei rocade intre membrii Cabinetului Ponta, astfel incat un alt ministru sa preia portofoliul Transporturilor, premierul a exclus o astfel de varianta.

Victor Ponta: Noi vrem sa muncim, presedintele nu ne lasa / La telefon vorbesc doar cu oamenii seriosi / Basescu pune pile pentru sponsorii sai din agricultura

Premierul Victor Ponta a raspuns criticilor lansate miercuri de presedintele Traian Basescu, spunind la inceputul sedintei de guvern ca ne-am intors la 2012, noi vrem sa muncim, presedintele nu ne lasa nici la transporturi, nici la agricultura. Ponta a mai spus si ca nu vorbeste la telefon cu oamenii neseriosi, dupa ce presedintele declarase anterior ca premierul nu-i raspunde. Vezi in articol declaratiile lui Victor Ponta.

VIDEO Victor Ponta: Noi vrem sa muncim, presedintele nu ne lasa / La telefon vorbesc doar cu oamenii seriosi / Basescu pune pile pentru sponsorii sai din agricultura

ştiri din Politica

ştiri de la Adevărul