Libnet.ro
UNICEF

12:00

Vidra Comana

Libnet Ro
Din primavara anului 2024 revin trenurile pe la Gradistea, dupa aproape 20 de ani

Din primavara anului 2024 revin trenurile pe la Gradistea, dupa aproape 20 de ani

In 2024 se va redeschide circulatia pe podul de la Gradistea, intre Vidra si Comana, dupa ce se vor incheia lucrarile, anunta CFR Infrastructura.

Din primavara anului 2024 revin trenurile pe la Gradistea, dupa aproape 20 de ani

In 2024 se va redeschide circulatia pe podul de la Gradistea, intre Vidra si Comana, dupa ce se vor incheia lucrarile, anunta CFR Infrastructura.

Din primavara lui 2024 trenurile vor reveni dupa aproape 20 de ani pe linia clasica dintre Bucuresti si Giurgiu. Noul pod de la Gradistea este aproape gata

In 2024 se va redeschide circulatia pe podul de la Gradistea, dupa ce se vor incheia lucrarile de la Gradistea, anunta CFR Infrastructura. Podul vechi s-a prabusit in 2005 si de atunci trenurile circula ocolit, pe la Videle. in prezent, stadiul fizic de executie a lucrarilor intre Vidra si Comana este 80%.

Lucrarile la podul feroviar de la Gradistea, finalizate in proportie de 80%. Cand va fi redat circulatiei vechiul traseu spre Giurgiu

Stadiul fizic de executie a lucrarilor la Podul de la Gradistea, intre Vidra si Comana, sunt de 80%, informeaza CFR SA, precizand cand va fi redat circulatiei acest obiectiv.

CFR a actualizat contractul cu Porr Construct pentru calea ferata Bucuresti Giurgiu. inca 27 milioane lei pentru redeschiderea Podului de la Gradistea, prabusit in 2005

Porr Construct primeste inca 27,25 milioane lei pentru contractul de redeschidere a circulatiei feroviare pe pod peste raul Arges, intre Vidra si Comana, arata un anunt publicat in SEAP, potrivit Economica. net. Contractul cu Porr Construct pentru calea ferata Bucuresti Giurgiu, actualizat .

S-a semnat contractul pentru reconstructia podului de cale ferata de la Gradistea. Trenurile merg de 15 ani pe o ruta ocolitoare catre Giurgiu

CFR SA si compania austriaca Porr Construct au semnat pe 4 decembrie 2020, contractul pentru modernizarea liniei CF Bucuresti Nord - Jilava - Giurgiu Nord - Giurgiu Nord Frontiera, Lot 1: 750;Redeschiderea circulatiei feroviare pe podul CF peste raul Arges, intre Vidra si Comana750;, contract in valoare de 472 milioane lei fara TVA, finantat din fonduri nerambursabile. Podul de la Gradistea s-a prabusit in 2005 din cauza viiturilor, iar lucrarile de reconstruire a acestuia au fost amanate mai bine de un deceniu, fiindca nu s-au alocat fonduri si proiectul nu a fost considerat unul important. Podul se afla intre statiile Vidra si Gradistea, la aproximativ 20 km de Bucuresti.

Redeschiderea circulatiei feroviare pe podul de peste raul Arges, intre Vidra si Comana, va costa peste 655 milioane lei

Modernizarea liniei de cale ferata Bucuresti Nord - Jilava - Giurgiu Nord - Giurgiu Nord Frontiera, Lotul 1 Redeschiderea circulatiei feroviare pe pod, peste raul Arges intre Vidra si Comana, este considerata lucrare de utilitate publica de interes national si va costa 655,18 milioane lei, inclusiv TVA, potrivit unui proiect de Hotarare publicat in dezbatere de Ministerul Transporturilor, Infrastructurii si Comunicatiilor.

MLAPD dezbate redeschiderea circulatiei feroviare pe podul de peste raul Arges, intre Vidra si Comana

Ieri, 26 noiembrie, la Ministerul Lucrarilor Publice, Dezvoltarii si Administratiei, a avut loc sedinta Consiliului interministerial de avizare lucrari publice de interes national si locuinte, in cadrul careia au fost prezentate si avizate 3 studii de fezabilitate, potrivit unui comunicat de presa al institutiei.

CFR SA: O singura oferta depusa la licitatia pentru modernizarea liniei CF Bucuresti Nord - Jilava - Giurgiu - Nord Frontiera

Compania Nationala de Cai Ferate CFR SA informeaza ca un singur operator economic a depus documentatia in cadrul procedurii de achizitie a serviciilor de proiectare si executie lucrari pentru Modernizarea liniei CF Bucuresti Nord - Jilava - Giurgiu Nord - Giurgiu Nord Frontiera, Lot 1: and 750;Redeschiderea circulatiei feroviare pe pod peste raul Arges, intre Vidra si Comana and 750;, procedura care a avut termen limita de depunere a ofertelor vineri, 24 aprilie 2020, ora 15. 00, se arata intr-un comunicat remis Redactiei noastre.

actualitate, 12:00

ştirile zilei

 
adblock

Confidenţialitatea | Contact

Sitemap

Copyright © 2012-2024 Libnet.roibNet.ro

( 0,2162 seconds )