24 de oferte, pentru primul tronson al Autostrazii de Centura Bucuresti, o sosea de 51 de kilometri, cu o valoare de peste 2,6 miliarde de lei
Un numar de 24 de oferte au fost depuse pentru proiectarea si executia primului tronson al Autostrazii de Centura Bucuresti, cu o valoare insumata de peste 2, 6 miliarde de lei, fara TVA, si cu o lungime de 51 de kilometri. Tronsonul a fost impartit in trei loturi, la fiecare durata contractelor fiind de 102 luni. continuă pe Adevărul
• Un numar de 24 de oferte, depuse pentru primul tronson al Autostrazii de Centura Bucuresti
Un numar de 24 de oferte au fost depuse pana astazi pentru construirea primului tronson al Autostrazii de Centura Bucuresti, care va asigura legatura intre A1 si A2, potrivit unui comunicat de presa al Ministerului Transporturilor.
• Au fost depuse ofertele pentru constructia Autostrazii de Centura Sud a Capitalei. Vezi care sunt firmele care se lupta pentru proiectul estimat la circa 600 de milioane de euro
Ofertele la licitatie pentru proiectarea si executia Autostrazii de Centura Sud A0) a Capitalei au fost depuse vineri - cate 8 oferte pentru fiecare din cele trei loturi ale proiectului cu o lungime de aproximativ 51 de kilometri si cu o valoare estimata la peste 2,7 miliarde de lei. Autostrada de Centura Sud va fi un proiect nou, diferit de actuala centura sud, si va lega autostrazile A1 si A2.
• Drumul expres Pitesti - Craiova si Autostrada de Centura Bucuresti, in impas? Marii constructorii nu vor sa participe la licitatii pentru ca sunt in contre cu Ministerul Transporturilor pe tema conditiilor contractuale
Modificarea de catre Ministrul Transporturilor a contractului de constructie pentru autostrazi astfel incat constructorii sa nu mai poata cere rezolvarea disputelor la curtile de arbitraj, ci doar pe cale traditionala in instantele civile din tara face ca marile firme de constructie sa nu se inscrie in licitatiile pentru autostrada de Centura a Capitalei si drumul expres Pitesti - Craiova. Contractarea in aceste conditii a celor doua proiecte care au termen de depunere finala a ofertelor in aceste zile ar putea fi problematica, iar constructorii cer o amanare in conditiile in care un grup interministerial, cu ajutorul BEI, e aproape de a finaliza un nou model de contract national pentru lucrari in care rezolvarea problemei disputelor a fost deja agreata si ar urma sa se faca tot prin arbitraj pe langa Camera de Comert si Industrii din Romania.