60% dintre companii considera ca fidelizarea clientilor reprezinta o prioritate strategica.
Expo Media organizeaza cel mai important eveniment cu tematica atragerii si fidelizarii clientilor, Customer Loyalty CRM Forum 2013, in data de 21 noiembrie 2013, la JW Marriott Bucharest Grand Hotel. Bucuresti, 11 noiembrie 2013 Sintagma consumatorul este rege a devenit din ce in ce mai vehiculata in lumea oamenilor de marketing. Azi mai mult decat oricand traim intr-un mediu in care consumatorul este liber sa aleaga orice, iar lupta companiilor pentru atentia . continuă pe România Liberă
• 60 la suta dintre companii considera ca fidelizarea clientilor reprezinta o prioritate ...
Expo Media organizeaza cel mai important eveniment cu tematica atragerii si fidelizarii clientilor, Customer Loyalty CRM Forum 2013, in data de 21 noiembrie 2013, la JW Marriott Bucharest Grand Hotel. Bucuresti, 11 noiembrie 2013 Sintagma consumatorul este rege a devenit din ce in ce mai vehiculata in lumea oamenilor de marketing. Azi mai mult decat oricand traim intr-un mediu in care consumatorul este liber sa aleaga orice, iar lupta companiilor pentru atentia .