ANALIZA Cum isi face Ponta campanie pe banii bucurestenilor si pe ce se duc de fapt cele 85 milioane de lei alocati de Guvern pentru caldura
La inceputul saptamanii trecute, premierul Victor Ponta a alocat circa 85 milioane de lei Primariei Capitalei pentru ca RADET sa isi plateasca datoriile catre ELCEN - furnizorul de apa calda si caldura. ELCEN are la randul sau datorii la furnizorii de gaze, iar din cauza datoriilor bucurestenii au ramas cateva zile fara apa calda in urma cu circa trei saptamani. Victor Ponta a declarat ca Guvernul aloca acesti bani pentru ca bucurestenii sa nu mai ajunga in aceasta situatie si sa rezolve problema cu incalzirea. Desi la prima vedere pare un gest frumos din partea premierului, care da niste bani in plus Primariei Capitalei ca bucurestenii sa nu inghete in case, in realitate a fost doar un gest de imagine: Guvernul are datorii de circa 700 milioane lei catre Primaria Capitalei, bani proveniti din impozitul pe venit si TVA, si pe care si-a asumat la inceputul anului ca ii da municipalitatii. continuă pe Hotnews
• Pe scurt: CNA isi face de lucru cu reclame retrase deja de pe TV. Program pentru studenti la SaatchiSaatchi. Campanie colorata urban pentru Pegas. Oculus Rift - intr-o campanie pentru guma de mestecat
CNA a izbutit, de trei saptamani, sa analizeze doar tangential derapajele electorale, dar marti si-a facut timp sa interzica trei reclame pentru CEC Bank, retrase deja de la difuzare. SaatchiSaatchi lanseaza un program de orientare profesionala in domeniul comunicarii. Publicis face campanie in culori urbane pentru biciclete, iar Seniorhyper apeleaza la Oculus Rift intr-o campanie pentru guma de mestecat.