3 antreprenori bulgari, investitie de 10 milioane dolari pentru un soft util in pandemie
3 antreprenori bulgari au obtinut 10 milioane de dolari intr-o runda de finantare Serie A condusa de Runa Capital, la care au participat Flashpoint Venture Capital si LAUNCHub Ventures, pentru startup-ul lor de solutii software pentru munca flexibila in contextul pandemiei COVID-19. continuă pe Hotnews
• Nunta de 2 milioane de dolari pentru fiica lui Bill Gates. Mostenitoarea imperiului Microsoft s-a maritat cu hipistul Nayel Nassar
Jennifer Gates, 25 de ani, s-a maritat, sambata, la New York, cu egipteanul Nayel Nassar, de 30 de ani. La eveniment au fost prezenti atat Melinda Gates, 57 de ani, cat si miliardarul Microsoft, Bill Gates, 65 de ani. Nunta a costat peste 2 milioane de dolari.
• Tranzatie de 10 milioane de euro pe piata mezelurilor. ProducatorulAgras a fost cumparat de Scandia Food
Producatorul de mezeluri Agras din judetul Alba a fost cumparat integral de Grupul Scandia Food. Valoarea tranzactiei ar fi de circa 10 milioane de euro.
• Jaf ca-n filme in Dubai. Metoda spectaculoasa prin care niste hoti au reusit sa fure 35 de milioane de dolari dintr-o banca
Cu ajutorul unei voci clonate electronic, 35 de milioane de dolari au fost furate de hackeri de la o banca din Dubai. Hotii s-au dat drept managerul unei firme care avea un cont la acea banca. Jaful este de proportii si pana in prezent este al doilea caz cunoscut in care se foloseste un deepfake audio.
• webPR: 25 de branduri exceptionale isi spun povestea in volumul 10 al cartii Superbrands pentru Romania
Editia 2021 a Programului Superbrands pentru Romania se apropie de final, odata cu intrarea in productie a volumului 10 al cartii Superbrands pentru Romania, preconizat a fi lansat in decembrie. Derulata sub sloganul Superbrands: The Braves, aceasta editie este dedicata tuturor brandurilor curajoase, care au mentinut, atat standardele inalte de calitate, cat si increderea consumatorilor, diferentiindu-se pe piata, in contextul pandemiei globale Covid-19. Performanta lor impecabila intr-o perioada marcata de incertitudini si de schimbari majore, care au influentat semnificativ si preferintele consumatorilor, a inspirat titulatura de branduri curajoase, alaturata statutului de Superbrand, in cadrul acestei editii speciale.