Blue Air reduce programul de zbor in lunile ianuarie si februarie 2022
Blue Air reduce programul de zbor in lunile ianuarie si februarie 2022 pentru a se adapta la nivelul redus al cererii, ca urmare a restrictiilor de calatorie impuse de tarile europene. continuă pe Ziarul Bursa
• Blue Air reduce programul de zbor in ianuarie si februarie 2022 din cauza restrictiilor impuse de pandemie
Blue Air a anuntat miercuri ca isi reduce programul de zbor pentru ianuarie - februarie 2022 si adauga 50 de noi destinatii pentru vara anului viitor.
• Blue Air isi reduce programul de zbor pentru ianuarie - februarie 2022 si adauga 50 de noi destinatii pentru vara anului viitor
Ca urmare a restrictiilor de calatorie impuse de tarile europene, Blue Air este nevoita sa reduca programul de zbor in lunile ianuarie si februarie 2022 pentru a se adapta la nivelul redus al cererii, a transmis miercuri compania intr-un comunicat. Blue Air observa un comportament prudent din partea pasagerilor in aceasta perioada. Observam ca, din cauza restrictiilor de calatorie, foarte multi pasagerii isi reprogrameaza calatoriile din lunile ianuarie si februarie, concentrandu-se pe rezervarea vacantelor de preajma sarbatorilor de Paste si din vara. spune Oana Petrescu, Director General Blue Air.
• Noi decizii luate de Blue Air. Ce trebuie sa stie pasagerii
Varianta Omicron care a pus stapanire la nivel global afecteaza si mai mult zborurile aeriene. Blue Air anunta noi decizii in acest context. Compania anunta reduceri de curse Ca urmare a restrictiilor de calatorie impuse de tarile europene, Blue Air este nevoita sa reduca programul de zbor in lunile ianuarie si februarie 2022 pentru a .
• Decizia Blue Air care ii afecteaza pe romani. Ce se intampla in ianuarie si februarie
Compania aeriana Blue Air a luat o decizie neasteptata pentru primele doua luni ale noului an, decizie care ii va afecta inclusiv pe romani. Motivul schimbarii este adaptarea la nivelul redus al cererii, ca rezultat al restrictiilor de calatorie impuse de tarile europene. Ce a hotarat conducerea companiei si cum s-a modificat comportamentul pasagerilor in .