Business report: Privatizarea CFR Marfa: ce conditii contractuale si-au asumat, dar nu au indeplinit institutiile statului; Rusii, nervosi ca o mare companie din Marea Britanie au ales sa cumpere teren agricol in Romania; De ce se extind agresiv supermar
China a depasit SUA si a devenit cel mai mare importator de titei din lume. China a devenit in luna septembrie cel mai mare importator mondial de petrol, datorita cresterii economice si a vanzarilor puternice din sectorul auto, potrivit unui. Cum arata orasul cu zgarie-nori din cea mai saraca tara, care importa 80% din hrana. Cu secole inainte ca americanii din New York si Chicago sa ridice primii zgarie-nori, Orientul Mijlociu avea deja cladiri care sfidau norii. Shibam a fost. continuă pe Hotnews
• Business report: Privatizarea CFR Marfa: ce conditii contractuale si-au asumat, dar nu au indeplinit institutiile statului; Rusii, nervosi ca o mare companie din Marea Britanie a ales sa cumpere teren agricol in Romania; De ce se extind agresiv supermark
China a depasit SUA si a devenit cel mai mare importator de titei din lume. China a devenit in luna septembrie cel mai mare importator mondial de petrol, datorita cresterii economice si a vanzarilor puternice din sectorul auto, potrivit unui. Cum arata orasul cu zgarie-nori din cea mai saraca tara, care importa 80% din hrana. Cu secole inainte ca americanii din New York si Chicago sa ridice primii zgarie-nori, Orientul Mijlociu avea deja cladiri care sfidau norii. Shibam a fost.
• EXCLUSIV Privatizarea CFR Marfa: ce conditii contractuale si-au asumat, dar nu au indeplinit institutiile statului
Lipsa unei pozitii clare de la Consiliul Concurentei, intarzierea conversiei in actiuni detinute de stat asupra CFR Marfa si lipsa avizului pe care Ministerul Transporturilor trebuia sa-l obtina de la finantatorii societatii pentru schimbarea structurii actionariatului sunt principalele piedici in calea privatizarii transportatorului feroviar. Piedici puse de stat, nu de investitorul desemnat castigator al licitatiei de privatizare.
• Ramona Manescu: Privatizarea CFR Marfa va esua daca nu se plateste la termenul de luni
Ministrul Transporturilor, Ramona Manescu, a precizat, vineri, la Constanta, ca privatizarea CFR Marfa va esua daca omul de afaceri Gruia Stoica nu va plati, luni, la termenul stabilit, diferenta de 170 de milioane de euro, scrie Agerpres.
• Gruia Stoica a sosit la Ministerul Transporturilor pentru a verifica daca statul si-a indeplinit obligatiile legate de privatizarea CFR Marfa
Omul de afaceri Gruia Stoica, proprietarul Grup Feroviar Roman-Grampet, a sosit la Ministerul Transporturilor pentru a discuta cu reprezentantii institutiei daca statul si-a indeplinit obligatiile legate de privatizarea CFR Marfa.
• Ce se intampla cu privatizarea CFR Marfa. Luni, patronul GFR trebuie sa plateasca 170 de milioane de euro
Ministrul Transporturilor, Ramona Manescu, i-a bagat in sedinta pe membrii comisiei de licitatie pentru a stabili ce se intampla cu privatizarea CFR Marfa. Patronul GFR este obligat sa achite pana luni 170.
• Privatizarea CFR Marfa nu trebuie sa depaseasca data de 15 octombrie
Ministrul Transporturilor, Ramona Manescu, a confirmat astazi, la intoarcerea de la Luxemburg, ca banii pentru privatizarea CFR Marfa trebuie sa fie livrati de omul de afaceri Gruia Stoica pana luni, 14 octombrie, adica in termen de 60 de zile de la desemnarea castigatorului licitatiei.
• Gruia Stoica: Privatizarea CFR Marfa se va termina tipic romanesc
Privatizarea CFR Marfa se va termina intr-un mod tipic romanesc, anticipeaza omul de afaceri Gruia Stoica, proprietarul Grup Feroviar Roman GFR) - compania desemnata castigatoare in cadrul licitatiei pentru vanzarea pachetului de 51% din actiunile operatorului nostru feroviar de marfa.
• Ministrul Transporturilor, despre privatizarea CFR Marfa: Este prevazut un termen de 60 de zile fara posibilitate de prelungire
Ministrul Transporturilor, Ramona Manescu, le-a cerut vineri ziaristilor care o intrebau ce se intampla cu privatizarea CFR Marfa sa astepte pana luni, 14 octombrie, cand Gruia Stoica ar trebui sa plateasca 170 milioane euro pentru 51% din actiunile companiei, precizand ca atunci va fi anuntata si decizia statului.
• Income: Privatizarea CFR Marfa a ramas ca-n tren
La inceputul saptamanii existau zvonuri conform carora termenul de finalizare a privatizarii ar putea fi prelungit. Presedintele Traian Basescu s-a aratat deranjat de situatie si a spus ca privatizarea CFR va face.
• Guvernul nu amana privatizarea CFR Marfa
Update 21:26 Gruia Stoica: Nu avem treaba cu Hotararea de Guvern privind CFR Marfa Gruia Stoica, proprietarul Grupului Feroviar Roman GFR), a declarat ca nu are nicio treaba cu Hotararea de Guvern prin care data limita pentru finalizarea privatizarii CFR Marfa a fost fixata pentru 13 octombrie si va analiza varianta de a-si recupera cel putin costurile avute pana acum daca Transporturile nu obtin amanarea.