Cetatenii care adopta caini din adaposturile Primariei Capitalei vor primi cate 20 de kg de mancare pentru fiecare animal adoptat de la un ONG
Cetatenii care adopta caini din adaposturile Primariei Capitalei vor primi cate 20 de kg de mancare pentru fiecare animal adoptat, in limita stocului disponibil, se arata intr-un comunicat al Asociatiei Portico. Programul, care se va lansa maine, este demarat de Asociatia Portico si se va derula prin adapostul Dogtown din comuna Uzunu, jud. Giurgiu. Scopul sau este de a incuraja adoptiile. continuă pe Hotnews
• Ajutor de cate 20 de kg de mancare pentru animale pentru fiecare cetatean care adopta caini din adaposturile Primariei Capitalei
Asociatia Portico a anuntat ca, incepand de marti, se va lansa un program prin intermediul caruia cetatenii care adopta caini din adaposturile Primariei Capitalei vor primi cate 20 de kg de mancare.
• Peste 500 de caini au fost adoptati, iar alti 500 dusi la Dogtown. Oprescu: facem adapost nou cu 2.000 de locuri
Primarul general al Capitalei, Sorin Oprescu, a declarat, vineri, ca cetatenii au adoptat pana in prezent 570 de caini din adaposturile primariei, iar alti 510 caini au fost dusi in adapostul Dogtown, de la Uzunu, judetul Giurgiu.
• Peste 500 de caini au fost adoptati, iar alti 500 dusi la Dogtown. Oprescu: Facem adapost nou cu 2.000 de locuri
Primarul general al Capitalei, Sorin Oprescu, a declarat, vineri, ca cetatenii au adoptat pana in prezent 570 de caini din adaposturile primariei, iar alti 510 caini au fost dusi in adapostul Dogtown, de la Uzunu, judetul Giurgiu.
• VIDEO/FOTO Secretele tinerilor care castiga bani din continutul video postat pe YouTube: De vorba cu Tequila, Zmenta, Vlad Coste si Ciprian Catunescu (Unguru' Bulan)
In Romania sunt tineri cu varste intre 16 si 24 de ani care castiga bani din continut pe YouTube. Produc filmulete despre viata lor de zi cu zi, despre ce cred ei cu privire la anumite lucruri care se intampla in tara, fac farse pe net si tot acest continut este incarcat pe YouTube si castiga bani activand monetizarea pe videoclipurile lor, a spus vineri Bogdana Butnar, industry manager la Google Romania. HotNews. ro a incercat sa afle cateva dintre secretele lor, discutand cu Bianca Adam, alias Tequila 16 ani), Mihai Zmenta 19 ani), Vlad Coste 22 de ani) si Ciprian Catunescu 33 de ani), care la 25 de ani a devenit celebru parodiind o reclama la RDS ERDEESH), asa luand nastere proiectul Unguru' Bulan.