Companiile au inteles ca viitorul e digital: in ce vor investi masiv in perioada urmatoare
Marketingul reprezinta principala sursa de crestere a unei afaceri, iar managerii stiu ca aceasta este reteta succesului. in vremurile noastre, marketingul nu se mai face in maniera clasica,. continuă pe Playtech
• Studiu Deloitte: bugetele pentru activitatile de marketing digital vor creste cu aproape 15% pana la sfarsitul anului 2021, iar publicitatea traditionala va scadea usor
Bugetele pentru activitatile de marketing in mediul digital vor creste cu aproape 15% pana la sfarsitul anului 2021 si vor reveni la nivelurile de crestere preconizate inainte de debutul pandemiei, in timp ce publicitate traditionala continua tendinta descendenta, inregistrand o scadere de aproape 1%, conform celei mai recente editii a raportului Deloitte Chief Marketing Officer. in plus, studiul evidentiaza faptul ca marketingul digital a devenit un pilon important pentru rezultatele companiilor in acest an pandemic. in toate sectoarele, ponderea contributiei activitatilor de marketing digital la performanta companiilor a crescut in medie cu 33% in cursul anului 2020, evidentiaza specialistii in marketing.
• STUDIU DELOITTE: Bugetele pentru activitatile de marketing digital vor creste cu aproape 15% pana la sfarsitul anului 2021, iar publicitatea traditionala va scadea usor
Bugetele pentru activitatile de marketing in mediul digital vor creste cu aproape 15% pana la sfarsitul anului 2021 si vor reveni la nivelurile de crestere preconizate inainte de debutul pandemiei, in timp ce publicitate traditionala continua tendinta descendenta, inregistrand o scadere de aproape 1%, conform celei mai recente editii a raportului Deloitte Chief Marketing Officer.