Dan Barna il apara pe seful CFR Calatori: Un om care a muncit toata noaptea sa deblocheze o situatie ca niste trenuri sa mearga pentru ca oamenii sa nu mai stea in camp Hai sa judecam oamenii dupa ceea ce fac
Vicepremierul Dan Barna sare si el in apararea sefului CFR Calatori, Ovidiu Vizante, si spune ca acesta a muncit toata noaptea sa deblocheze o situatie ca niste trenuri sa mearga pentru ca oamenii sa nu mai stea in camp, iar un om trebuie judecat dupa faptele sale, si nu dupa vorbele lui. Declaratia lui Barna este in contradictie cu cea a premierului, care sustinea ca daca directorul CFR ar fi lucrat la Guvern, acum era acasa. Reamintim ca in noaptea de miercuri spre joi trenul Mangalia - Arad, plin cu copii care se intorceau din tabara, a ramas blocat pe camp aproximativ 9 ore, in zona Fundulea, din cauza lipsei de tensiune in linia de contact. Directorul CFR Calatori, Ovidiu Vizante, a reactionat vizibil iritat, la Antena 3, intrebat de ce nu s-a gasit o solutie pentru acei copii: incercati dumneavoastra sa gasiti la ora aceea solutii! incercati sa gasiti transbordare la ora 00:00, la 1. 000 de calatori, cati sunt intr-un tren. continuă pe Hotnews
• BARNA, DESPRE DIRECTORUL CFR CALATORI: Oamenii trebuie judecati prin ceea ce fac
Vicepremierul Dan Barna considera ca directorul CFR Calatori, Ovidiu Vizante, trebuie sa fie judecat pentru rezultatele activitatii sale, nu pentru o declaratie neinspirata si nefericita pe care a dat-o in legatura cu un tren in care se aflau copii, blocat timp de mai multe ore in urma furtunii din noaptea de miercuri spre joi.
• Cine este Ovidiu Vizante, seful CFR Calatori, pentru care face scut USR PLUS
Ovidiu Vizante a fost numit in functia de sef al CFR Calatori in aprilie 2021, acesta fiind sustinut pentru functie atat de Catalin Drula, cat si de liderul USR Brasov, Allen Coliban. in trecut, Vizante a fost administrator al unei filiale a operatorului de marga austriac Rail cargo Logistics Austria GMBH.
• Seful CFR Calatori, criticat dur de premierul Citu
• De ce il apara Barna pe directorul CFR Calatori Ovidiu Vizante
Am avut o discutie cu premierul ieri. Nu e nicio problema. Pentru mine subiectul este inchis, spun.
• Dan Barna ii ia apararea sefului CFR: A fost o formulare nefericita! Nu ajuta pe nimeni o isterie falsa!
Am avut o discutie cu premierul ieri. Nu e nicio problema. Pentru mine subiectul este inchis, spune copresedintele USR PLUS Dan Barna despre situatia lui Ovidiu Vizante: Nu ajuta pe nimeni o isterie falsa.
• Dan Barna, iritat de intrebarile jurnalistilor in scandalul CFR: Nu ajuta pe nimeni o isterie falsa Cand eram student am stat blocat in tren 7 - 8 ore pe Valea Oltului
Vicepremierul Dan Barna spune ca este nevoie de un sistem de management al crizei pentru a se stabili clar cine intervine in situatii precum cele petrecute in aceste zile pe calea ferata si continua sa ii ia apararea sefului CFR Calatori, Ovidiu Vizante, spunand si el, la fel ca ministrul Transporturilor, ca subiectul este incheiat. Barna a fost iritat de intrebarile repetate ale jurnalistilor despre trenul plin de copii care a stat blocat 9 ore in camp: Nu ajuta pe nimeni o isterie falsa.
• Florin Citu, despre atitudinea sefului CFR Calatori in cazul trenurilor blocate in camp: Nu mi se pare normal in schimb, Catalin Drula ii ia apararea
Premierul Florin Citu considera ca nu este normal ca seful de la CFR Calatori, Ovidiu Vizante, sa spuna ca solutia este in alta parte, nu la el, in cazul trenurilor blocate in camp timp de noua ore. Nu mi se pare normal ca intr-o astfel de situatie seful de la CFR Calatori sa spuna ca solutia e in alta parte. Solutia e a celor care administreaza, a spus Citu. O reactie legata de atitudinea lui Ovidiu Vizante a avut si Catalin Drula, ministrul transporturilor, insa a fost una de aparare a sefului CFR Calatori.
• Ministrul Transporturilor, intrebat daca il demite pe directorul CFR Calatori: Echipa mea functioneaza pe baza de profesionalism si eficienta Pentru mine subiectul e incheiat
Ministrul Transporturilor, Catalin Drula, continua sa il apere pe directorul CFR Calatori, Ovidiu Vizante. intrebat vineri de jurnalisti daca il va demite, Drula a spus ca judeca activitatea celor din subordine dupa profesionalism si eficienta, iar evaluarea se face la rece, nu dupa o greseala de moment sau dupa o declaratie, oricat de nefericita a fost. Reamintim ca miercuri noapte trenul Mangalia - Arad, plin cu copii care se intorceau din tabara, a ramas blocat pe camp aproximativ 9 ore, in zona Fundulea, din cauza lipsei de tensiune in linia de contact. Directorul CFR Calatori, Ovidiu Vizante, a reactionat vizibil iritat, la Antena 3, intrebat de ce nu s-a gasit o solutie pentru acei copii: incercati dumneavoastra sa gasiti la ora aceea solutii! incercati sa gasiti transbordare la ora 00:00, la 1. 000 de calatori, cati sunt intr-un tren.
• Directorul CFR Calatori, dupa ce zeci de copii au stat blocati 9 ore intr-un tren: De ce ma intrebati pe mine? incercati dumneavoastra sa gasiti solutii!
Trenul Mangalia - Arad a acumulat peste noua ore de intarziere dupa ce a ramas blocat pe camp in zona Fundulea, din cauza lipsei de tensiune in linia de contact. Trenul era plin cu copii care se intorceau din tabara. Directorul CFR Calatori, Ovidiu Vizante, a reactionat vizibil iritat, la Antena 3, intrebat de ce nu s-a gasit o solutie pentru acei copii: incercati dumneavoastra sa gasiti la ora aceea solutii! incercati sa gasiti transbordare la ora 00:00, la 1. 000 de calatori, cati sunt intr-un tren. Florin Citu, despre atitudinea sefului CFR Calatori in cazul trenurilor blocate in camp: Nu mi se pare normal in schimb, Catalin Drula ii ia apararea.
• PIERDERI DE 400 MILIOANE EURO Angajatii CFR Calatori se pregatesc de proteste si solicita demisia directorului general
Reducerea indicatorului anual tren-kilometru, reducerea constanta, in ultimii patru ani a numarului de calatori pe calea ferata, pandemia, anularea gratuitatii pentru transportul feroviar de persoane in cazul studentilor, subcompensarea si subfinantarea constanta a operatorului de stat au dus la acumularea unei pierderi contabile de peste 2 miliarde lei de catre compania CFR Calatori.