Fenechiu: Privatizarea CFR Marfa trebuie reluata cat mai repede
Deputatul PNL Relu Fenechiu, fost ministru al Transporturilor, este de parere ca privatizarea CFR Marfa trebuie reluata cat mai repede cu putinta, intrucat aceasta companie de stat realizeaza profit. continuă pe Ziarul Bursa
• Fenechiu: Privatizarea CFR Marfa trebuie reluata imediat
Fostul ministru Relu Fenechiu a declarat, marti, ca GFR nu s-a retras de la privatizarea CFR Marfa, ci s-a constatat imposibilitatea continuarii procesului, ca Ministerul Transporturilor si-a indeplinit toate obligatiile in privinta acestei privatizari, aratand ca procesul trebuie reluat de indata.
• Fenechiu, despre privatizarea CFR Marfa: Romania e o tara de nebuni. ...
Fostul ministru al Transporturilor, Relu Fenechiu, a declarat, marti seara, in cadrul unei emisiuni la B1 TV, ca in licitatia pentru privatizarea CFR Marfa au intrat 12 companii, printre care si investitori rusi si chinezi, dar prioritate au avut investitorii romani. Mi-s dragii strainii care vor sa investeasca in tara noastra, dar nu ii putem da pe investitorii romani la cos, a declarat Fenechiu. Fostul ministru al Transporturilor a spus ca nu crede ca investitorii din China ar fi venit in .
• Fenechiu despre privatizarea CFR Marfa: Romania e o tara de nebuni. ...
Fostul ministru al Transporturilor, Relu Fenechiu, a declarat, marti seara, in cadrul unei emisiuni la B1 TV, ca in licitatia pentru privatizarea CFR Marfa au intrat 12 companii, printre care si investitori rusi si chinezi, dar prioritate au avut investitorii romani. Mi-s dragii strainii care vor sa investeasca in tara noastra, dar nu ii putem da pe investitorii romani la cos, a declarat Fenechiu. Fostul ministru al Transporturilor a spus ca nu crede ca investitorii din China ar fi venit in .
• Fenechiu despre privatizarea CFR Marfa: Romania e o tara de nebuni.
Fostul ministru al Transporturilor, Relu Fenechiu, a declarat, marti seara, in cadrul unei emisiuni la B1 TV, ca in licitatia pentru privatizarea CFR Marfa au intrat 12 companii, printre care si investitori rusi si chinezi, dar prioritate au avut investitorii romani. Mi-s dragii strainii care vor sa investeasca in tara noastra, dar nu ii putem da pe investitorii romani la cos, a declarat Fenechiu. Fostul ministru al Transporturilor a spus ca nu crede ca investitorii din China ar fi venit in .
• Ponta se poate mandri cu un nou esec - privatizarea CFR Marfa
Privatizarile noastre par copiate la indigo: cheltuim pe licitatii, taiem datorii, adjudecam compania, anulam procedura si mergem in Instanta Statul roman a ratat din nou privatizarea CFR Marfa. Dupa mai multe runde de discutii care au avut loc zilele trecute intre reprezentantii Ministerului Transporturilor si cei ai Grup Feroviar Roman, care a castigat licitatia de privatizare, cele doua parti nu au ajuns la o decizie comuna referitoare la momentul finalizarii acestui proces. Ca urmare, procedura de vanzare a 51% din actiunile CFR Marfa, inceputa in luna februarie a acestui an, a esuat, tara noastra nefiind la prima experienta de acest gen. Privatizarea CFR Marfa va fi reluata de la zero, cel mai probabil incepand de astazi, potrivit unor surse din ministerul de resort.
• Privatizarea CFR Marfa a esuat. Procedeul va fi reluat de la zero, cel mai probabil marti
Update 20. 34 -Privatizarea CFR Marfa va fi reluata de la zero, cel mai probabil marti, potrivit unor surse din Ministerul Transporturilor, citate de Agerpres. Ministrul Transporturilor, Ramona Manescu, a.
• GFR: Daca privatizarea CFR Marfa se va relua, suntem gata sa participam la licitatie
Omul de afaceri Gruia Stoica a declarat marti, intr-o conferinta de presa, ca Grup Feroviar Roman GFR) va participa la licitatie in cazul in care privatizarea CFR Marfa va fi reluata. GFR si-a indeplinit.
• Ziua Z pentru privatizarea CFR Marfa. Gruia Stoica, proprietarul GFR: Sunt pregatit sa pun astazi banii pe masa daca vanzatorul isi indeplineste obligatiile
Astazi este ultima zi in care Gruia Stoica, proprietarul Grup Feroviar Roman GFR), castigatorul licitatiei pentru CFR Marfa, trebuie sa vireze cele 170,2 milioane de euro. Stoica va merge la ora 15. 00 la sediul Ministerului Transporturilor pentru a clarifica situatia privind obligatiile asumate, dar nu si respectate de stat. Daca obligatiile sunt respectate, Stoica este dispus sa plateasca.
• Ponta se poate mandri cu un nou esec - privatizarea CFR Marfa
Privatizarile noastre par copiate la indigo: cheltuim pe licitatii, taiem datorii, adjudecam compania, anulam procedura si mergem in Instanta Statul roman a ratat din nou privatizarea CFR Marfa. Dupa mai multe runde de discutii care au avut loc zilele trecute intre reprezentantii Ministerului Transporturilor si cei ai Grup Feroviar Roman, care a castigat licitatia de privatizare, cele doua parti nu au ajuns la o decizie comuna referitoare la momentul finalizarii acestui proces. ---- * Update 07:21 Comisia de privatizare a comunicat Grup Feroviar Roman GFR) ca privatizarea nu a putut fi incheiata pentru ca unele banci creditoare ale CFR Marfa nu si-au dat acordul pentru schimbarea actionariatului, potrivit unui comunicat al GFR.
• Zi decisiva pentru privatizarea CFR Marfa. Emil Boc: toate auspiciile conduc spre esec.
Luni, 14 octombrie, este ultima zi in care Gruia Stoica, proprietarul Grup Feroviar Roman GFR), firma care a castigat licitatia pentru pachetul de 51% din compania CFR Marfa, poate depune suma de 170 de milioane de euro pentru preluarea transportatorului de stat. Unii politicieni cred insa ca privatizarea CFR Marfa va fi un esec. Fostul premier Emil Boc considera ca privatizarea CFR Marfa va fi un esec, spunand ca, potrivit Legii lui Murphy, ce incepe prost se termina si mai prost. Cred .