NETOPIA Payments: Numarul tranzactiilor online cu cardul de Black Friday 2021 a crescut cu circa 10% fata de editia anterioara
Potrivit NETOPIA Payments, cel mai utilizat procesator de plati electronice din Romania, in ziua de 12 noiembrie 2021, cand majoritatea comerciantilor parteneri au desfasurat campania promotionala Black Friday, numarul tranzactiilor cu cardul a crescut cu circa 10% comparativ cu editia precedenta. Suma medie cheltuita online cu cardul in editia din acest an a evenimentului de . continuă pe România Liberă
• NETOPIA PAYMENTS: Numarul tranzactiilor online cu cardul de Black Friday a crescut cu circa 10%
Numarul tranzactiilor cu cardul a crescut in 12 noiembrie, de Black Friday, cu aproape 10% comparativ cu editia precedenta, suma medie cheltuita online cu cardul fiind de aproximativ 370 lei, in crestere tot cu circa 10% fata de 2020, potrivit Netopia Payments, cel mai utilizat procesator de plati electronice din Romania.
• Black Friday 2021 - Numarul tranzactiilor cu cardul a crescut cu 10%, suma medie pe comanda a fost 370 lei, arata datele Netopia Payments
Potrivit datelor procesatorului de plati electronice NETOPIA Payments, in ziua de 12 noiembrie 2021, cand majoritatea comerciantilor parteneri au desfasurat campania promotionala Black Friday, numarul tranzactiilor cu cardul a crescut cu circa 10% comparativ cu editia precedenta. in medie, romanii au cheltuit online aprox. 370 lei cu ocazia Black Friday. Doua treimi dintre tranzactiile cu cardul de Black Friday 2021 au fost efectuate de pe mobil.
• 462 de magazine online au inregistrat de Black Friday vanzari de peste 6,9 milioane euro + TVA, prin intermediul 2Performant
Black Friday 2021 a adus in peisajul comertului online romanesc perioade extinse de reduceri si campanii adaptate la cererile consumatorilor, care nu au mai asteptat ziua de 12 noiembrie pentru a face cumparaturi, ci au profitat de lansarea ofertelor chiar de la inceputul lunii. Conform datelor companiei de tehnologie 2Performant, liderul pietei de marketing afiliat din Romania, in perioada 1-14 noiembrie 462 de magazine online care activeaza in 25 de industrii diferite si care au lansat campanii de reduceri au realizat prin intermediul platformei 2Performant. com 115. 000 vanzari, in valoare de 6. 804 euro + TVA, cu 47,8% mai mari decat anul trecut. Indicele de vanzari ajunge la 16,56 euro, cu alte cuvinte pentru fiecare euro investit in marketing afiliat un magazin online a castigat in medie 16,56 euro, conform unui comunicat remis redactiei.
• Black Friday 2021 - Datele PayU arata ca numarul de tranzactii cu cardul a crescut cu 22% fata de anul trecut
Valoarea totala a tranzactiilor online realizate prin platforma PayU a ajuns la 357 milioane de lei, in timp ce numarul acestora a atins pragul de 658. 000 de tranzactii, in crestere cu 22% fata de anul trecut, arata datele procesatorului de plati. Cea mai mare comanda a fost de 90. 000 lei.
• Suma uriasa cheltuita de romani de Black Friday. Au fost 658.000 de tranzactii
Romanii au cumparat de Black Friday produse in valoare de 357 de milioane de lei. O arata un raport al PayU, companie care proceseaza tranzactii online.
• Vanzarile din weekend-ul ce leaga Black Friday de Cyber Monday au crescut considerabil in acest an. Ce produse au comandat cel mai mult romanii
Perioada Black Friday - Cyber Monday a adus cu 20% mai multe vanzari si o crestere de 36% in valoarea comenzilor anul acesta fata de evenimentul similar din 2020, arata o analiza a MerchantPro, platforma ce ofera solutii Saas pentru eCommerce si care gazduieste peste 1. 500 de magazine online.
• ANALIZA MERCHANTPRO: Perioada Black Friday -Cyber Monday a adus cu 20% mai multe vanzari si o crestere de 36% in valoarea comenzilor
Perioada Black Friday -Cyber Monday a adus cu 20% mai multe vanzari si o crestere de 36% in valoarea comenzilor anul acesta fata de evenimentul similar din 2020, arata o analiza a MerchantPro.
• Black Friday 2021 - Fashion Days spune ca a vandut cu 66% mai multe produse decat anul trecut
Fashion Days a incheiat Black Friday 2021 cu o crestere de aproximativ 50% a valorii comenzilor, comparativ cu anul precedent. Pe parcursul celor trei zile de eveniment au fost plasate peste 250. 000 de comenzi, in valoare totala de peste 90 de milioane de lei fara TVA inclus). Numarul de produse vandute a crescut cu 66% fata de anul trecut si numarul de clienti a fost de peste 200.
• Ce si-au cumparat romanii si cat au cheltuit de Black Friday, potrivit Revolut
Platformele de e-commerce au fost cele care au atras cea mai mare parte a interesului consumatorilor de Black Friday 12 14 noiembrie 2021), dar in top 5 categorii au fost si service-urile auto, in conditiile in care soferii sunt nevoiti sa isi echipeze de iarna masinile, arata datele Revolut. S-a dublat numarul clientilor fata .
• Black Friday 2021 - Cat au cheltuit romanii prin Revolut si ce magazine au avut cele mai mari vanzari in functie de grupa de varsta
In 2021, a crescut suma medie cheltuita de fiecare utilizator in week-end-ul de Black Friday, comparativ cu acum un an sau fata de acum doi ani de la 69,7 euro in 2020 la 72,3 euro de BF 2021, in timp ce in 2019 a fost de 56 euro utilizator), arata datele Revolut. Achizitiile online au crescut, asa cum era previzibil, iar cresterile cele mai mari, sub raportul sumelor cheltuite de utilizatorii Revolut, au fost inregistrate de Emag. ro si Fashion Days, cu un progres de 22% si respectiv 12% in privinta sumelor cheltuite de utilizatorii Revolut anul acesta de BF, comparativ cu acelasi eveniment comercial al anului trecut, conform cifrelor Revolut.