13:30

Ponta, despre scrisoarea lui Catherine Day: Cum ar putea fi mai multa transparenta? Daca ...

România Liberă România Liberă,

Premierul Victor Ponta a intrebat ironic, miercuri seara, intr-o emisiunea difuzata la Realitatea TV, despre scrisoarea in care secretarul general al Comisiei Europene Catherine Day o critica pe Mona Pivniceru pentru lipsa de transparenta 523;n procesul de selectie a procurorului general al Romaniei si al sefului DNA, ca daca il dsemnam pe Morar suntem transparenti?. Scrisoarea aia nici nu stiu daca exista. Dar, oricum, cum ar putea fi mai multa transparenta? Totul s-a facut la televizor, vor . continuă pe România Liberă

Zgonea, despre scrisoarea CE catre Pivniceru: Azi numirea procurorilor sefi e transparenta.

Presedintele Camerei Deputatilor, Valeriu Zgonea, a declarat, miercuri, intrebat in legatura cu scrisoarea trimisa de CE ministrului Justitiei, ca astazi procedurile pentru numirea procurorilor sef sunt transparente, spre deosebire de ultimele nominalizari. Intrebat despre scrisoarea Comisiei Europene trimisa Monei Pivniceru, in care era criticata lipsa de transparenta in selectia procurorului general si sefului DNA, Zgonea a spus ca la ultimele nominalizari nu a vazut o procedura .

Ponta despre conducerile interimare de la DNA si Parchetul General: Povestea asta cu interimatul incepe sa semene cu Oltchimul

Premierul Victor Ponta a afirmat miercuri, la inceputul sedintei de Guvern, ca ministrul Justitiei, Mona Pivniceru, nu trebuie sa se lase atrasa in capcane politice. Ea are o discutie foarte clara cu Comisia Europeana, are o legea foarte clara, sa faca propunerile pentru noul procuror general si noul sef la DNA, nu este treaba Guvernului cine sunt acesti oameni, a spus Ponta. La DNA si la Parchetul General conducerea este interimara, situatie care incepe sa semene cu Oltchimul, in opinia premierului.

Victor Ponta despre plangerea penala depusa impotriva lui Dan Diaconescu: Daca nu va exista niciun fel de reactie din partea justitiei, asemenea lucruri se vor repeta

Premierul Victor Ponta a afirmat miercuri, la inceputul sedintei de Guvern, ca zilele urmatoare, Ministerul Economiei si Ministerul Finantelor vor prezenta o strategie pentru repornirea combinatului Oltchim. Strategia presupune un acord cu principalii creditori ai Oltchim, o administrare speciala . ) si momentul, de la anul, cand vom incerca din nou atragerea unui nou investitor serios, a spus Ponta. Acesta a mai spus ca isi doreste ca justitia romana sa-si faca datoria in urma depunerii plangerii penale impotriva lui Dan Diaconescu pentru infractiuni de fals in documente publice.

Ponta, despre candidatura lui Diaconescu in colegiul sau: Oamenii din Gorj nu sunt amatori de ...

Premierul Victor Ponta a declarat, marti, comentand candidatura liderului PP-DD Dan Diaconescu pentru un post de senator in Gorj, in colegiul sau, ca oamenii din Gorj sunt mari amatori de muzica si de arta, nu de circ, potrivit Mediafax. In ce ma priveste, de cand am fost prima data ales deputat in 2004, am fost sprijinit si le sunt foarte recunoscator oamenilor din Targu Jiu. Evident ca voi candida in acelasi colegiu si in 2012 si probabil in 2016. Nu voi schimba niciodata colegiul in care .

Ponta, despre sefia Parchetului ICCJ si DNA: Legea spune ca dupa doua mandate lasi si pe ...

Premierul Victor Ponta a declarat marti, referindu-se la sefia PICCJ si a DNA, ca, potrivit legii, o functie se detine doua mandate, dupa care mai lasi si pe altcineva, el apreciind ca dintre cei 2. 500 de procurori se vor gasi oameni competenti si independenti care sa preia aceste institutii, potrivit Mediafax. Solicitat sa comenteze declaratiile lui Daniel Morar, care a precizat ca nu are de gand sa candideze la sefia Parchetului ICCJ intrucat nu ar fi suficient de transparenta procedura .

ştiri de la România Liberă

actualitate, 13:30

( 0,2565 seconds )