Principalul actionar al Daewoo Mangalia cere lichidarea santierului naval
Korea Development Bank KDB), care detine o participatie de 31,46% din actiunile Daewoo Shipbuilding Marine Engineering, fiind principalul actionar, a avertizat ca ,din cauza problemelor financiare grave cu care se confrunta grupul, Daewoo Shipbuilding Marine Engineering trebuie sa lichideze santierul naval Daewoo Mangalia si o companie eoliana din SUA. continuă pe România Liberă
• Principalul actionar al proprietarului Daewoo Mangalia cere lichidarea santierului naval
Daewoo ShipbuildingMarine Engineering trebuie sa lichideze santierul naval Daewoo Mangalia si o companie eoliana din SUA, din cauza problemelor financiare grave cu care se confrunta grupul, avertizeaza Korea Development Bank, cel mai mare actionar al acestuia.
• Proprietarul concernului Daewoo cere lichidarea santierului naval de la Mangalia din cauza pierderilor imense
Daewoo ShipbuildingMarine Engineering ar trebui sa lichideze santierul naval Daewoo Mangalia si o companie eoliana din SUA, din cauza problemelor financiare grave cu care se confrunta grupul, avertizeaza Korea Development Bank, cel mai mare actionar al grupului.
• Afaceristi coreeni si romani au pagubit bugetul statului cu 11 milioane de lei. SC Daewoo Mangalia, implicata in scandal
Cetateni coreeni si romani, prin intermediul unor societati comerciale, au contractat diverse lucrari de la SC Daewoo Mangalia Heavy Industries SA, pe care apoi le-au subcontractat altor societati comerciale de tip fantoma, pentru a evita plata TVA si a impozitului pe profit.