Reclamele Rosia Montana oprite de la difuzarea pe TV de CNA
CNA a analizat, marti, 11 spoturi de promovare a proiectului de exploatare miniera de la Rosia Montana, difuzate intre 1 septembrie si 6 octombrie la principalele televiziuni nationale, constatand ca acestea incalca legislatia audiovizualului si. continuă pe Wall-Street Ro
• Reclamele Rosia Montana Gold Corporation, interzise de CNA.
Consiliul National al Audiovizualului a interzis, marti, difuzarea spoturilor publicitare ale companiei Rosia Montana Gold Corporation. Ei au motivat aratand ca este o campanie agresiva, sociala si politica si nicidecum una comerciala. De asemenea, membrii CNA considera ca spoturile au continut nereal. Stire in curs de actualizare.
• CNA a interzis reclamele pentru Rosia Montana
Consiliul Naional al Audiovizualului a decis oprirea campaniei care promoveaza mineritul la Rosia Montana pana la intrarea in legalitate, potrivit paginademedia. ro.
• CNA a interzis difuzarea la TV a spoturilor pentru proiectul Rosia Montana
CNA a suspendat astazi difuzarea la televiziune a spoturilor pentru proiectul Rosia Montana. Consiliul a sustinut ca reclamele nu informeaza corect asupra riscurilor pe care le-ar putea implica exploatarea cu.
• UPDATE CNA intrerupe publicitatea TV pe tema Rosia Montana: sute de spoturi difuzate, emisiuni sponsorizate la doua televiziuni incepand din 1 septembrie. Cand au inceput televiziunile sa reflecte mitingurile pe tema proiectului minier si cat s-a dezbatu
UPDATE CNA a decis, marti, sa intrerupa campania publicitara TV pentru Rosia Montana, emitand o decizie de intrare in legalitate prin care autorii spoturilor trebuie sa modifice spoturile asa incat sa fie in conformitate cu legea, iar pana atunci televiziunile nu mai pot difuza reclamele existente in prezent. Potrivit unei monitorizari CNA, televiziunile au difuzat, de la 1 septembrie, de sute de ori diversele versiuni ale reclamelor pentru Rosia Montana. In acelasi timp, monitorizarea arata ca Pro TV, TVR 1, Realitatea TV, Digi 24 si B1 TV sunt singurele posturi care au inceput sa relateze despre protestele impotriva proiectului Rosia Montana din prima zi a acestora, in timp ce altele, precum Atena 1 sau Kanal D, au acoperit subiectul abia din 9 septembrie. B1 TV si Romania TV sunt posturile care, din 1 septembrie, au difuzat cele mai multe spoturi legate de proiectul Rosia Montana, urmate, la o oarecare distanta, de Antena 3. UPDATE In primele 11 zile de proteste, durata medie zilnica a dezbaterilor pe tema RMGC a fost de peste 100 de minute la Antena 3 si Realitatea TV si de sub 40 de miniute la Romania TV si Digi 24. in curs de actualizare.
• CNA intrerupe publicitatea TV pe tema Rosia Montana: sute de spoturi difuzate, emisiuni sponsorizate la doua televiziuni incepand din 1 septembrie. Cand au inceput televiziunile sa reflecte mitingurile pe tema proiectului minier si cat s-a dezbatut subie
CNA a decis marti sa intrerupa campania publicitara TV pentru proiectul aurifer de la Rosia Montana, emitand o decizie de intrare in legalitate prin care autorii spoturilor trebuie sa le modifice asa incat sa fie in conformitate cu legea, iar pana atunci televiziunile nu mai pot difuza reclamele existente in prezent. Potrivit unei monitorizari CNA, televiziunile au difuzat, de la 1 septembrie, de sute de ori diversele versiuni ale reclamelor pentru Rosia Montana. In acelasi timp, monitorizarea arata ca Pro TV, TVR 1, Realitatea TV, Digi 24 si B1 TV sunt singurele posturi care au inceput sa relateze despre protestele impotriva proiectului Rosia Montana din prima zi a acestora, in timp ce altele, precum Atena 1 sau Kanal D, au acoperit subiectul abia din 9 septembrie. B1 TV si Romania TV sunt posturile care, din 1 septembrie, au difuzat cele mai multe spoturi legate de proiectul Rosia Montana, urmate, la o oarecare distanta, de Antena 3.
• Sindicatul Viitorul Mineritului (SVM), despre decizia CNA de a intrerupe publicitatea TV pe tema Rosia Montana: Unde s-a mai vazut ca oamenii sa nu poata cere locuri de munca?
Sindicatul Viitorul Mineritului SVM) anunta ca respinge atat decizia Consiliului National de marti prin care intrerupe difuzarea pe TV a reclamelor pentru proiectul aurifer de la Rosia Montana, printre care se numara si cele ale SVM, cat si implicatiile ei, aratandu-se socati de decizia de a interzice spoturile SVM, cu atat mai mult cu cat aceasta decizie s-a luat in lipsa oricarei dezbateri. Toti oamenii care au aparut in aceste spoturi si-au spus parerea proprie cu privire la importanta mineritului pentru crearea de locuri de munca - cu ce sunt ei mai putin indreptatiti sa-si faca auzita parerea decat oricare alti cetateni ai acestei tari?, intreaba SVM.
• Eugenia Voda solicita CNA interzicerea reclamelor pro Rosia Montana:De ce e bun pentru Romania un Lac Otravit, mai mare decat Monaco?
Eugenia Voda, realizatoarea emisiunii Profesionistii, de la TVR, a trimis o scrisoare deschisa Consiliului National al Audiovizualului, intitulata De ce e bun pentru Romania un Lac Otravit, mai mare decat Monaco?, in care cere ca reclamele proiectului minier de la Rosia Montana sa nu mai fie difuzate.
• Eugenia Voda solicita CNA interzicerea reclamelor pentru proiectul Rosia Montana
Eugenia Voda, realizatoarea emisiunii Profesionistii, de la TVR, a trimis o scrisoare deschisa Consiliului National al Audiovizualului, intitulata De ce e bun pentru Romania un Lac Otravit, mai mare decat Monaco?, in care cere ca reclamele proiectului minier de la Rosia Montana sa nu mai fie difuzate.
• Publicitatea TV pentru Rosia Montana: sute de spoturi difuzate, emisiuni sponsorizate la doua televiziuni. Cand au inceput televiziunile sa reflecte mitingurile pe tema proiectului minier
Pro TV, TVR 1, Realitatea TV si B1 TV sunt singurele posturi care au inceput sa relateze despre protestele impotriva proiectului Rosia Montana din prima zi a acestora, in timp ce altele, precum Atena 1 sau Kanal D, au acoperit subiectul abia din 9 septembrie, potrivit unei monitorizari CNA prezentate marti. B1 TV si Romania TV sunt posturile care, din 1 septembrie, au difuzat cele mai multe spoturi legate de proiectul Rosia Montana, urmate, la o oarecare distanta, de Antena 3. Tot in ultima luna si jumatate, Romania TV si B1 TV au avut si mai multe emisiuni sponsorizate de Rosia Montana Gold Corporation. in curs de actualizare.
• Publicitatea TV pentru Rosia Montana: sute de spoturi difuzate, emisiuni sponsorizate la doua televiziuni. Cand au inceput televiziunile sa reflecte mitingurile pe tema proiectului minier si cat s-a dezbatut subiectul la posturile de stiri
Pro TV, TVR 1, Realitatea TV si B1 TV sunt singurele posturi care au inceput sa relateze despre protestele impotriva proiectului Rosia Montana din prima zi a acestora, in timp ce altele, precum Atena 1 sau Kanal D, au acoperit subiectul abia din 9 septembrie, potrivit unei monitorizari CNA prezentate marti. B1 TV si Romania TV sunt posturile care, din 1 septembrie, au difuzat cele mai multe spoturi legate de proiectul Rosia Montana, urmate, la o oarecare distanta, de Antena 3. Tot in ultima luna si jumatate, Romania TV si B1 TV au avut si mai multe emisiuni sponsorizate de Rosia Montana Gold Corporation. UPDATE In primele 11 zile de proteste, durata medie zilnica a dezbaterilor pe tema RMGC a fost de peste 100 de minute la Antena 3 si Realitatea TV si de sub 40 de miniute la Romania TV si Digi 24. in curs de actualizare.