Retailerul online evoMag a investit 100.000 de euro intr-un nou sediu si showroom, in conditiile in care 11% din totalul vanzarilor sunt facute in astfel de puncte de prezenta
Retailerul online evoMag a anuntat luni ca a investit 100. 000 de euro in amenajarea unui nou sediu si showroom, unde clientii pot testa produsele de ultima generatie in materie de tehnologie, in conditiile in care in prezent aproximativ 11% din totalul vanzarilor sunt realizate direct in showroom. Facem eforturi foarte mari sa avem si prezenta offline, datorita produselor care nu sunt foarte ieftine. Clientii vor sa vada unde se pot duce efectiv in cazul in care ar avea probleme cu astfel de echipamente, a declarat Mihai Patrascu, directorul general al EvoMag. continuă pe Hotnews
• Retailerul online evoMag a investit 100.000 de euro intr-un nou showroom, in conditiile in care 11% din totalul vanzarilor sunt facute in astfel de puncte de prezenta
Retailerul online evoMag a anuntat luni ca a investit 100. 000 de euro in amenajarea unui nou sediu si showroom, unde clientii pot testa produsele de ultima generatie in materie de tehnologie, in conditiile in care in prezent aproximativ 11% din totalul vanzarilor sunt realizate direct in showroom. Facem eforturi foarte mari sa avem si prezenta offline, datorita produselor care nu sunt foarte ieftine. Clientii vor sa vada unde se pot duce efectiv in cazul in care ar avea probleme cu astfel de echipamente, a declarat Mihai Patrascu, directorul general al EvoMag.
• Au pierdut 250.000 de EURO intr-un taxi: Am fost socata!
Un cuplu de batrani din Wurzburg, Germania, a pierdut 250. 000 de euro pe bancheta din spate a unui taxi, scrie Huffington Post. Spre fericirea lor, Thomas Guntner, soferul masinii, a observat ca exista un.