Scandalul Volkswagen: Statul roman a estimat prejudiciul la peste 30 milioane euro
Statul roman a estimat prejudiciul produs de Volkswagen in Romania la peste 30 milioane euro, dupa 105. 303 masini care au manipulat testele pentru stabilirea emisiilor de noxe au fost comercializate pe piata romaneasca. continuă pe România Liberă
• Ministrul Mediului: Vom da in judecata Volkswagen pentru recuperarea prejudiciului de peste 30 mil euro
Ministrul Mediului Gratiela Gavrilescu a declarat ca statul va trebui sa dea in judecata Volkswagen pentru recuperarea prejudiciului, creat prin vanzarea a peste 105. 000 de masini ce ar avea emisii mai mari decat cele declarate, care se ridica la peste.
• Ministrul Mediului: Vom da in judecata Volkswagen pentru recuperarea prejudiciului de peste 30 milioane euro
Ministrul Mediului, Gratiela Gavrilescu, a declarat, joi, pentru agentia Mediafax, ca statul va trebui sa dea in judecata Volkswagen pentru recuperarea prejudiciului, creat prin vanzarea a peste 105. 000 de masini ce ar avea emisii mai mari decat cele declarate, care se ridica la peste 30 de milioane de euro.
• Statul roman estimeaza la 30 mil. euro prejudiciul in cazul masinilor Volkswagen cu probleme
Prejudiciul pe care statul roman l-a estimat in cazul Volkswagen pentru cele 105. 303 masini inventariate ca fiind cu probleme se ridica la peste 30 de milioane de euro 123. 827 lei), au declarat, joi, pentru Agerpres, surse ministeriale.
• Prejudiciul estimat de statul roman in cazul Volkswagen se ridica la 123 de milioane de lei. Autoritatile se vor indrepta impotriva constructorului
Prejudiciul pe care statul roman l-a estimat in cazul Volkswagen pentru cele 105. 303 masini inventariate ca fiind cu probleme se ridica la 123,6 milioane de lei, potrivit unor surse ministeriale, citate de Agerpres. ro.
• Scandalul Volkswagen poate dauna negocierilor pentru acordul de liber schimb UE-SUA, spune comisarul european pentru comert
Scandalul motoarelor trucate ar putea dauna negocierilor pentru acordul TTIP de liber schimb UE-SUA, spune comisarul european pentru comert, Cecilia Malmstrom care a dat un interviu pentru un ziar german. Europa a sustinut mereu ca are reglementari de mediu stricte, insa scandalul Volkswagen dovedeste clar ca acest lucru nu este adevarat.
• Scandalul Volkswagen. Aici poti afla daca masina ta este afectata
Peste 100 de mii de masini marca Audi, Volkswagen, Seat si Skoda din Romania sunt afectate de scandalul Dieselgate, dupa ce au fost identificate ca au instalate softuri care pacalesc testele de poluare, scrie.
• Scandalul Volkswagen -Solutiile tehnice discutate de companie sunt diverse si complicate. Costurile pornesc de la 20 de euro/masina si pot ajunge la multe mii
Volkswagen Group nu a comunicat solutiile tehnice pentru rezolvarea scandalului emisiilor trucate, fiindca acestea sunt complicate si difera de la tara la tara, dar si in functie de motor. Se iau in calcul multe variante, de la o simpla resoftare, pana la schimbarea catalizatorului si poate chiar a masinii in conditii speciale), spun surse apropiate discutiilor. In total sunt afectate 11 milioane de masini, dintre care 8 milioane sunt in UE peste 100. 000 in Romania).
• Scandalul Volkswagen - In UE sunt afectate 8 milioane de masini
Volkswagen a admis ca in Europa software-ul care pacaleste testele de emisii a fost instalat pe 8 milioane de masini diesel, scrie presa germana care citeaza o scrisoare trimisa de companie catre parlamentul german. In Marea Britanie numarul de masini afectate este de 1,2 milioane, in Franta sunt un milion, iar in Spania si Italia, peste 650. Cele mai multe sunt in Germania: 2,8 milioane.
• Scandalul Volkswagen - Costurile totale pentru gigantul german ar putea fi intre 25 si 60 miliarde euro
Cat ii va costa pe cei de la Volkswagen scandalul emisiilor? Dincolo de pierderile de imagine, estimarile arata ca Volkswagen va plati intre 25 si 60 miliarde euro din cauza inselatoriilor facute cu testele de emisii, arata o analiza AFP. Costul total va depinde mult de cat de mari vor fi amenzile primite si de cati vor da compania in judecata, cerand despagubiri. Volkswagen va trebui sa faca economii serioase si nu ar fi exclus sa renunte la unele marci costisitoare, cum ar fi Bugatti sau Ducati.
• Scandalul Volkswagen: Merkel incearca sa spele eticheta Made in Germany
Cancelarul german Angela Merkel vrea sa salveze reputatia etichetei Made in Germany, in contextul in care scandalul emisiilor poluante afecteaza deja constructorii auto Volkswagen si Audi, iar mai multe organizatii care militeaza pentru protectia mediului au acuzat ca si autoturismele BMW, Mercedes si Opel emit mai multe noxe in atmosfera decat prevad regulile.