Scandalul Volkswagen - Costurile totale pentru gigantul german ar putea fi intre 25 si 60 miliarde euro
Cat ii va costa pe cei de la Volkswagen scandalul emisiilor? Dincolo de pierderile de imagine, estimarile arata ca Volkswagen va plati intre 25 si 60 miliarde euro din cauza inselatoriilor facute cu testele de emisii, arata o analiza AFP. Costul total va depinde mult de cat de mari vor fi amenzile primite si de cati vor da compania in judecata, cerand despagubiri. Volkswagen va trebui sa faca economii serioase si nu ar fi exclus sa renunte la unele marci costisitoare, cum ar fi Bugatti sau Ducati. continuă pe Hotnews
• Scandalul Volkswagen poate dauna negocierilor pentru acordul de liber schimb UE-SUA, spune comisarul european pentru comert
Scandalul motoarelor trucate ar putea dauna negocierilor pentru acordul TTIP de liber schimb UE-SUA, spune comisarul european pentru comert, Cecilia Malmstrom care a dat un interviu pentru un ziar german. Europa a sustinut mereu ca are reglementari de mediu stricte, insa scandalul Volkswagen dovedeste clar ca acest lucru nu este adevarat.
• Scandalul Volkswagen: Si consumul de carburant e masluit, nu doar noxele
Directorul tehnic al Registrului Auto Roman, Cristian Bucur, a declarat la Adevarul Live ca se poate face o analogie intre pacaleala cu emisiile poluante din scandalul Volkswagen si datele false privind consumul de combustibil.
• Scandalul Volkswagen -Solutiile tehnice discutate de companie sunt diverse si complicate. Costurile pornesc de la 20 de euro/masina si pot ajunge la multe mii
Volkswagen Group nu a comunicat solutiile tehnice pentru rezolvarea scandalului emisiilor trucate, fiindca acestea sunt complicate si difera de la tara la tara, dar si in functie de motor. Se iau in calcul multe variante, de la o simpla resoftare, pana la schimbarea catalizatorului si poate chiar a masinii in conditii speciale), spun surse apropiate discutiilor. In total sunt afectate 11 milioane de masini, dintre care 8 milioane sunt in UE peste 100. 000 in Romania).
• Scandalul Volkswagen: Merkel incearca sa spele eticheta Made in Germany
Cancelarul german Angela Merkel vrea sa salveze reputatia etichetei Made in Germany, in contextul in care scandalul emisiilor poluante afecteaza deja constructorii auto Volkswagen si Audi, iar mai multe organizatii care militeaza pentru protectia mediului au acuzat ca si autoturismele BMW, Mercedes si Opel emit mai multe noxe in atmosfera decat prevad regulile.
• Scandalul Volkswagen: Circa opt milioane de masini diesel din UE ar fi afectate de probleme cu emisiile
Grupul auto Volkswagen anunta ca opt milioane de vehicule diesel euro 5 inmatriculate in Uniunea Europeana au softuri pentru inducerea in eroare a testelor de emisii, conform unei scrisori trimise Parlamentului german, relateaza publicatia germana Handelsblatt.
• Scandalul Volkswagen: Opt milioane de masini diesel din UE au softurile de falsificare a emisiilor de noxe
Aproximativ opt milioane de masini diesel inmatriculate in Uniunea Europeana UE) au softuri pentru inducerea in eroare a testelor de emisii, a anuntat grupul auto Volkswagen, conform unei scrisori trimise Parlamentului german.
• Scandalul Volkswagen: Doi ingineri de top ai companiei sunt in centrul investigatiei
Doi ingineri de top ai Volkswagen, care au constatat ca nu pot concepe motoare diesel in conformitate cu reglementarile de mediu din SUA, se afla in centrul investigatiei lansate de grupul german in scandalul provocat de instalarea unui software care reduce emisiile poluante in timpul testelor.
• Miercuri este Ziua Z in scandalul Volkswagen
Grupul auto german Volkswagen va prezenta miercuri planul concret de actiuni si un calendar de masuri recuperatorii in privinta celor 11 milioane de masini care au fost vandute la nivel global cu software care triseaza in privinta emisiilor.
• Scandalul Volkswagen - In UE sunt afectate 8 milioane de masini
Volkswagen a admis ca in Europa software-ul care pacaleste testele de emisii a fost instalat pe 8 milioane de masini diesel, scrie presa germana care citeaza o scrisoare trimisa de companie catre parlamentul german. In Marea Britanie numarul de masini afectate este de 1,2 milioane, in Franta sunt un milion, iar in Spania si Italia, peste 650. Cele mai multe sunt in Germania: 2,8 milioane.
• Merkel: Scandalul Volkswagen este grav, dar Germania ramane un spatiu sigur pentru afaceri
Scandalul emisiilor care afecteaza compania auto Volkswagen este grav, dar Germania ramane o zona sigura pentru afaceri, afirma cancelarul Angela Merkel, conform pos and 172;tului de radio Deutschlandfunk.