00:08

Sebastian Ghita si George Maior critica judecatorii Curtii Constitutionale pentru ca au respins legea Big Brother si legea cartelelor prepay

Doua legi sustinute de comunitatea de informatii - cea privind retinerea datelor, cunoscuta drept legea Big Brother, si cea referitoare la identificarea utilizatorilor de cartele telefonice prepay - au fost declarate neconstitutionale de Curtea Constitutionala a Romaniei. Fata de decizia CCR in cazul legii Big Brother si-au exprimat dezaprobarea atat seful SRI George Maior, cat si sefa DNA Laura Codruta Kovesi. Mai mult, Maior si-a exprimat mirarea ca oameni care au activat in domeniul aplicarii legii, ca Daniel Morar fost sef al DNA, in prezent judecator la CCR) nu pot privi lucrurile din aceeasi perspectiva. Deciziile Curtii au fost criticate si de deputatul PSD Sebastian Ghita, membru al comisiei parlamentare de control asupra activitatii SRI, care a afirmat ca acestea reprezinta o greseala uriasa fata de interesele Romaniei si s-a declarat totodata convins ca judecatorii CCR nu prea au inteles bine despre ce este vorba. continuă pe Hotnews

Deputatul PSD Sebastian Ghita: Decizia Curtii Constitutionale privind cartelele prepay, o greseala uriasa contra intereselor Romaniei

Sebastian Ghita, deputat din partea PSD, sustine ca decizia Curtii Constitutionale prin care a fost declarata neconstitutionala legea privind identificarea utilizatorilor de cartele prepay reprezinta o greseala uriasa ce pericliteaza siguranta cetatenilor Romaniei.

actualitate, 00:08

( 0,2338 seconds )