Libnet.ro
UNICEF

01:05

Studii Deloitte: companiile au un fals sentiment de siguranta cibernetica cauzat de supraevaluarea propriilor capacitati si de lipsa masurilor de aparare de baza

Hotnews Hotnews,
 Studii Deloitte: companiile au un fals sentiment de siguranta cibernetica cauzat de supraevaluarea propriilor capacitati si de lipsa masurilor de aparare de baza

Aproximativ trei sferturi dintre companiile din domeniul financiar si al produselor de larg consum au un fals sentiment de siguranta cibernetica cauzat de supraevaluarea propriilor capacitati si de lipsa masurilor de aparare de baza, potrivit celor mai recente studii efectuate de Deloitte in domeniul securitatii cibernetice pentru sectorul financiar si cel al produselor de larg consum. Pe o scara de maturitate de la zero la zece, peste 70% dintre respondenti si-au evaluat nivelul de securitate cibernetica pe pozitia sapte sau chiar mai sus si numai 9% dintre companiile din sectorul financiar au afirmat ca au implementat toate cele patru masuri de baza in materie de securitate cibernetica, si anume pregatirea planurilor de raspuns, de autoaparare, cursuri de securitate cibernetica si de igiena cibernetica cyber hygiene). De asemenea, doar patru din zece companii din industria produselor de larg consum au o strategie de aparare cibernetica, masurile de aparare de baza fiind implementate integral sau partial. continuă pe Hotnews

STUDIU DELOITTE: Companiile au un fals sentiment de siguranta cibernetica cauzat de supraevaluarea propriilor capacitati si de lipsa masurilor de aparare de baza

Aproximativ trei sferturi dintre companiile din domeniul financiar si al produselor de larg consum au un fals sentiment de siguranta cibernetica cauzat de supraevaluarea propriilor capacitati si de lipsa masurilor de aparare de baza, potrivit celor mai recente studii efectuate de Deloitte in domeniul securitatii cibernetice pentru sectorul financiar si cel al produselor de larg consum.

Studiu Deloitte: companiile au un fals sentiment de siguranta cibernetica

Aproximativ trei sferturi dintre companiile din domeniul financiarsi al produselor de larg consumau un fals sentiment de siguranta cibernetica cauzat de supraevaluarea propriilor capacitati si de lipsa masurilor de aparare de baza, potrivit celor mai recente studii efectuate deDeloitte in domeniul securitatii cibernetice pentru sectorul financiarsi cel al produselor de larg consum. Studiul arata ca .

ştiri de la Hotnews

actualitate, 01:05

ştirile zilei

 
carturesti.ro
adblock

Confidenţialitatea | Contact

Sitemap

Copyright © 2012-2024 Libnet.roibNet.ro

( 0,2127 seconds )