Studiu: 68% dintre antreprenorii romani s-au confruntat cu cel putin o criza de imagine in 2017
Numarul antreprenorilor autohtoni care s-au confruntat cu crize de imagine in ultimul an a crescut de la 60%, in 2016, la 68% anul acesta, conform unui studiu GMP PR realizat impreuna cu CITR Group, trimis Redactiei. continuă pe Ziarul Bursa
• Comunicarea si imaginea nu este o prioritate pentru antreprenorii romani
Oamenii de afaceri romani nu sunt pregatiti sa gestioneze o criza de imagine desi se confrunta cu asta incepand de la comentarii negative in social media, pana la articole in presa sau amenintari de boicot din partea consumatorilor. 68% dintre antreprenorii romani s-au confruntat cu o criza de imagine in 2017, un procent in crestere comparativ cu anul trecut.
• Comunicarea si imaginea nu sunt o prioritate pentru antreprenorii romani
Oamenii de afaceri romani nu sunt pregatiti sa gestioneze o criza de imagine desi se confrunta cu asta incepand de la comentarii negative in social media, pana la articole in presa sau amenintari de boicot din partea consumatorilor. 68% dintre antreprenorii romani s-au confruntat cu o criza de imagine in 2017, un procent in crestere comparativ cu anul trecut.
• INFOGRAFIC Antreprenorii romani si crizele de imagine: cati cred ca se vor confrunta in viitor cu una
Numarul antreprenorilor care s-au confruntat cu crize de imagine in ultimul an a crescut de la 60% in 2016 la 68% in 2017. Cu toate acestea, 74% dintre ei nu cred ca se vor mai confrunta cu o astfel de problema in viitorul apropiat, conform unui studiu GMP PR realizat impreuna cu CITR Group.