Studiu: Produsele cumparate online, mai ieftine cu pana la 40% fata de cele din magazinele traditionale
Produsele cumparate online pot fi cu pana la 40% mai ieftine fata de cele achizitionate din magazinele traditionale, potrivit unui studiu al Millward Brown, citat de Mediafax. Rezultatele studiului. continuă pe B1
• Produsele cumparate online, mai ieftine cu aproape jumatate
Produsele achizitionate din magazinele virtuale pot avea preturi mai mici cu pana la 40% fata de produsele similare vandute in magazinele traditionale, in timpul periodelor promotionale. Dintre acestea, cele mai mari diferente se inregistreaza in cazul parfumurilor, al cartilor, produselor electronice si electrocasnicelor, arata un studiu al Millward Brown.
• Ce sa cumperi de pe net ca sa-ti salvezi din buget. Topul magazinelor cu cele mai ieftine produse
Produsele cumparate online sunt cu pana la 40% mai ieftine fata de cele achizitionate din magazinele traditionale, cele mai mari diferente de pret inregistrandu-se in cazul parfumurilor si al cartilor, arata rezultatele studiului Price Index realizat in luna octombrie de compania de cercetare de marketing Millward Brown Romania.
• Cei care cumpara online pot economisi cu 40% mai mult. Iata reducerile aplicate produselor care se vand pe net
Produsele cumparate online pot fi cu pana la 40% mai ieftine comparativ cu cele achizitionate din magazinele traditionale, pe perioada campaniilor promotionale, cele mai mari diferente fiind inregistrate la.
• Cumparatorii din mediul online pot face economii de peste 40% fata de clientii offline
Produsele cumparate online sunt cu pana la 40% mai ieftine comparativ cu produsele cumparate din magazinele traditionale, arata studiul Price Index realizat de Millward Brown Romania in luna octombrie.
• Ce economii pot face romanii cand fac cumparaturi online. Cele mai mari diferente de pret sunt la parfumuri si carti
Produsele cumparate online sunt cu pana la 40% mai ieftine fata de cele achizitionate din magazinele traditionale, cele mai mari diferente de pret inregistrandu-se in cazul parfumurilor si al cartilor, arata rezultatele studiului Price Index realizat in luna octombrie de compania de cercetare de marketing Millward Brown Romania.