TICHIE DE MARGARITAR Fotbal tot mai sarac, dar xenofob
Fotbalul autohton este precum chelul caruia ii lipsea o tichie de margaritar. Tot mai sarac, atat financiar cat si in performante, proaspat facut de ras la nivel international, unde echipele noastre au fost eliminate de formatii din Kazahstan si Albania, fotbalul autohton a alunecat, foarte usor, in mijlocul unui scandal xenofob. Partidele Steaua - FK Csikszereda liga a 2-a) si Farul Constanta - Sepsi Sfantul Gheorghe au readus la lumina o problema mai veche. Scandarile suporterilor impotriva etnicilor maghiari au atras atentia si imediat au aparut reactiile, inclusiv de la nivelul ministerului Sporturilor. Chiar daca una e una si alta e alta, trebuie totusi sa remarcam ca au existat manifestari xenofobe si in sens invers, la multe manifestari sportive desfasurate in zona Harghita, Covasna, dar oficialitatile nu au fost atat de rapide in reactii. Oricum, o manifestare nu o justifica pe cealalta. Nu este cazul sa mai spunem ca ori de cate ori exista o problema majora se incearca abaterea atentiei, chestiunea xenofobobiei fiind adesea scoasa la inaintare. Nu este in regula ca niste tineri grupati in cadrul unor galerii sa se manifeste in acest mod si este esential ca toti cei vinovati sa fie sanctionati, dar nu ar strica sa fim la fel de vehementi si in ceea ce ii priveste pe cei care in 30 de ani au distrus complet sportul autohton. continuă pe Ziarul Bursa
• Unde naiba sunt datele? Administratia Biden devine tot mai frustrata din cauza CDC
Statele Unite se bazeaza tot mai mult pe date venite din alte tari sau puse la dispozitie de companiile farmaceutice privind eficacitatea in timp a vaccinurilor anti-Covid, oficialii administratiei Biden devenind tot mai frustrati din cauza CDC-ului american, relateaza Axios.
• UNSAR: Tot mai multi romani aleg asigurarile de viata
In primele trei luni ale acestui an, romanii au ales protectia oferita prin asigurarile de viata, mai mult decat au facut-o in fiecare dintre perioadele similare din ultimii 5 ani. Astfel, volumul primelor brute subscrise pentru acest segment a inregistrat o crestere de 11,6% fata de trimestrul I din 2020, depasind nivelul de 688 milioane lei, conform unui comunicat remis redactiei.
• PWC: Produsele eco si cele prietenoase cu mediul atrag tot mai multi consumatori
Mai mult de jumatate dintre consumatorii la nivel global au devenit mai interesati de produsele ecologice in timpul pandemiei, iar milenialii sunt cei mai atenti la impactul pe care il au deciziile lor de cumparare asupra mediului, arata sondajul PwC Global Consumer Insights Pulse din luna iunie.