Tudose: Pretul carburantului nu a crescut din cauza accizei
Premierul Mihai Tudose a declarat miercuri ca pretul carburantilor nu s-a majorat din cauza accizei, iar daca transportatorii ameninta cu greva nu poate sa le spuna sa nu faca. continuă pe Adevărul
• Premierul Tudose: Pretul carburantului nu a crescut din cauza supraaccizei
Premierul Mihai Tudose a declarat miercuri ca pretul carburantilor nu a crescut din cauza supraaccizei, ci din cauza ca pretul barilului de petrol s-a marit, influentat si de fenomenele meteo din Golful Mexic, potrivit Agerpres.
• Mihai Tudose: Pretul carburantului nu a crescut din cauza supraaccizei
ACTUALIZARE 17:35 FORT organizeaza proteste de amploare in toata tara, incepand cu 3 noiembrie Federatia Operatorilor Romani de Transport FORT) anunta, intr-un comunicat trimis Redactiei, ca va organiza, incepand cu 3 noiembrie, ample manifestatii de protest, atat in Capitala, cat si la nivel national, pentru a determina Guvernul Tudose sa renunte la cresterea accizelor la carburanti. ---------- Pretul carburantilor nu a crescut din cauza supraaccizei, ci a faptului ca pretul barilului de petrol s-a marit, influentat si de fenomenele meteo din Golful Mexic, a declarat astazi premierul Mihai Tudose.
• Mihai Tudose, noi declaratii halucinante: Preturile nu au crescut din cauza accizelor, ci din cauza fenomenelor meteo din Golful Mexic
Premierul Mihai Tudose nu se dezminte. Dupa ce saptamana trecuta a declarat ca uraganele din zonele petroliere ale Statelor Unite sunt responsabile pentru scumpirea carburantilordin.
• Premierul Tudose: Benzina nu s-a scumpit din cauza supraaccizei ci din cauza fenomenelor din Golful Mexic
Premierul Mihai Tudose a declarat, miercuri, ca pretul carburantilor nu a crescut in Romania din cauza supraaccizei, ci a faptului ca pretul barilului de petrol s-a marit, influentat si de fenomenele meteo din Golful Mexic.
• Premierul Mihai Tudose, explicatii cu privire la cresterea pretului la carburanti
Premierul Mihai Tudose a declarat miercuri ca pretul carburantilor nu a crescut din cauza supraaccizei, ci a faptului ca pretul barilului de petrol s-a marit, influentat si de fenomenele meteo din Golful.
• SEAT si-a suspendat productia pe o linie din cauza protestelor care au inchis strazile Cataloniei
Constructorul spaniol de automobile SEAT si-a oprit productia pe una dintre cele trei linii de la amiaza zilei de marti, din cauza ca aprovizionarea cu piese a fost intrerupta in urma inchiderii drumurilor pricinuite de proteste, relateaza Reuters.
• Producatorii de medicamente: Sute de medicamente generice ieftine risca sa dispara de pe piata din cauza cresterii pretului la combustibil si a reglementarilor de pret din alte state
Alte cateva sute de medicamente generice cu preturi mici risca sa dispara de pe piata in urmatorul an din cauza cresterii preturilor la combustibil si a modificarilor de reglementare a preturilor in alte tari europene care au Romania ca tara de referinta, afirma Asociatia Producatorilor de Medicamente Generice din Romania, organism reprezentativ al companiilor producatoare de medicamente generice din Romania, intr-un comunicat.
• FOTO VIDEO Drumurile sunt blocate, iar obiectivele turistice, inchise in Catalonia, din cauza grevei generale dupa violentele politiei din ziua referendumului
Drumurile principale din Catalonia sunt blocate, din cauza unei greve generale, scrie BBC, potrivit Mediafax.
• Pericol de explozie pe Centura de Vest a Ploiestiului, din cauza unor scurgeri de nitrati dintr-un camion. Traficul este blocat
Traficul rutier este blocat si deviat, luni dupa-amiaza, pe DN 1- Centura de Vest a municipiului Ploiesti, la km 60+300 m, din cauza unor scurgeri dintr-un camion incarcat cu butoaie in care se afla.
• Tensiuni in grupul Volkswagen din cauza succesului Skoda - Se cere mutarea in Germania a unei parti din productie, dar si alte masuri care sa faca din Skoda un concurent mai putin redutabil pentru marca VW
Directori de la Volkswagen, dar si reprezentanti ai sindicatelor, cer sa se ia masuri astfel incat marca Skoda, parte a grupului german din 1991, sa nu mai fie un concurent atat de puternic pentru brand-ul Volkswagen. Printre solutiile luate in calcul se numara mutarea unei parti a productiei Skoda la fabrici din Germania ce produc sub capacitate sau obligarea companiei cehe sa plateasca mai mult pentru utilizarea tehnologiilor grupului, scrie Reuters. Skoda vinde peste un milion de masini/an, are marja de profit net peste marca Volkswagen si multe modele au primit cronici mai bune decat modelele Volkswagen.