UPDATE Afacerile agentiilor care impart banii de publicitate in media au crescut considerabil in 2015, dupa eliminarea unor restrictii impuse de ordonanta Voiculescu si fara amenzi de platit catre Consiliul Concurentei
Majoritatea covarsitoare ale agentiilor care impart banii de publicitate in media din Romania raporteaza afaceri in crestere considerabila pentru 2015, comparativ cu anul precedent, potrivit datelor publicate pe site-ul Ministerului Finantelor. Cresterea vine in contextul in care, acum un an, parlamentul a modificat substantial asa-numita ordonanta Voiculescu din primavara lui 2013, ce eliminase agentiile de media de pe traseul banilor de publicitate TV. Pe de alta parte, Stefan Iordache, presedintele Uniunii Agentiilor de Publicitate din Romania UAPR), explica faptul ca aceasta crestere se simte si la nivel de profit - aici cauza fiind, insa, faptul ca o mare parte dintre agentii nu au mai avut de platit amenzi catre Consiliul Concurentei. continuă pe Hotnews
• Minister: DNA Ploiesti face cercetari la APIA, privind sistemul prin care se impart banii europeni
Directia Nationala Anticoruptie DNA) efectueaza cercetari privind platile directe pentru fermieri si achizitionarea serviciilor de actualizare a softului prin care se fac aceste plati, a informat, marti, Directia Generala Control, Antifrauda si Inspectii DGCAI) a Ministerului Agriculturii si Dezvoltarii Rurale MADR), la solicitarea HotNews.