Bacalaureat 2015 Satu Mare. Anatomia, Geografia sau Informatica, floare la ureche pentru elevii satmareni

Adevărul Adevărul,

Dupa ce au trecut de cele mai mari hop-uri, proba scrisa la limba si literatura romana si proba la matematica, elevii satmareni au dat azi ultima proba din cadrul examenului de Bacalaureat, cea mai simpla, spun ei. Candidatilor le-a fost interzis si astazi sa intre cu ghiozdane, carti sau telefoane mobile. Un singu elev a fost eliminat in aceasta sesiune pentru ca a incalcat regulile. continuă pe Adevărul

BACALAUREAT 2015. Vezi SUBIECTELE si baremul la Informatica

Elevii de la profilul real sustin, vineri, proba la alegere a examenului de Bacalaureat. Liceenii care au ales Informatica au de rezolvat trei subiecte, a cate 30 de puncte, care includ mai multe cerinte. Con .

Rezultate finale Evaluare Nationala 2015 Satu Mare, dupa contestatii

Rezultatele finale la Evaluare Nationala 2015 dupa contestatii vor fi facute publice marti. Lucrarile elevilor care au facut contestatii vor fi recorectate. Notele finale vor fi publicate de adevarul. ro si vor putea fi consultate si pe edu. ro.

Subiecte informatica Bacalaureat 2015, plus barem. Rezolvari corecte ale subiectelor de la informatica de la BAC

Aproximativ 8. 000 de elevi sustin astazi proba la Informatica de la Bacalaureat 2015. Cu ajutorul jurnalistilor sai de teren, Adevarul va prezinta subiectele la Informatica, indata ce ele sunt disponibile.

REZULTATE BACALAUREAT 2015 EDU.RO SATU MARE. Ce note au obtinut elevii din Satu Mare la Bacalaureat

Liceenii din judetul Satu Mare afla, marti, primele rezultate ale examenului de Bacalaureat, sesiunea iunie-iulie 2015. Tot marti, elevii pot depune contestatii.

Bacalaureat 2015 Limba Materna Maghiara si Germana Satu Mare

Examenul de Bacalaureat 2015 Limba Materna se desfasoara marti, 30 iunie. Afla primul subiectele de la Bacalaureat 2015. Adevarul. ro prezinta subiectele de la Bacalaureat 2015 Limba Maghiara si subiectele de la Bacalaureat 2015 Limba Germana. Pe site veti putea citi in cel mai scurt timp si rezolvarile subiectelor la Limba Materna Maghiara si Germana la Bacalaureat 2015.

Bacalaureat 2015 Geografie, Biologie, Chimie, Fizica Satu Mare

Examenul de Bacalaureat 2015 Geografie, Biologie, Chimie, Fizica, are loc vineri, elevii urmand sa primeasca dimineata la ora 9:00 variantele de subiecte la Bacalaureatul 2015 Geografie, Biologie, Chimie, Fizica. Aflati totul despre rezolvarile subiectelor la Geografie, Biologie, Chimie, Fizica, pe site-ul adevarul. ro. De asemenea, pe adevarul. ro, veti afla primii subiectele la Bacalaureat 2015 Geografie, Biologie, Chimie, Fizica.

BACALAUREAT 2015. Vezi SUBIECTELE si baremul la Geografie

Elevii de la profilul uman sustin, vineri, ultima proba a examenului de Bacalaureat, proba la alegere. Liceenii care au ales Geografia au avut de identificat orase si forme de relief de pe harta Europei, de completat spatiile punctate cu notiuni de teorie, de ales raspunsul corect la mai multe grile si de prezentat trei deosebiri intre mai multe forme de relief.

BACALAUREAT 2015. Subiecte si barem la Informatica

Elevii de la profilul real sustin, vineri, proba la alegere a examenului de Bacalaureat. Liceenii care au ales Informatica au de rezolvat trei subiecte, a cate 30 de puncte, care includ mai multe cerinte. Conform modelelor de subiecte pentru C++, la prima parte, liceenii au de determinat valoarea unei expresii si de raspuns la patru cerinte formulate pe baza unui algoritm dat.

BACALAUREAT 2015. Subiecte si baremul la Geografie

Elevii de la profilul uman sustin, vineri, ultima proba a examenului de Bacalaureat, proba la alegere. Liceenii care au ales Geografia trebuie sa rezolve un subiect compus din trei parti. Conform modelelor de subiecte, prima parte a subiectului contine o harta a Europei si cinci mari subpuncte cu exercitii care presupun identificarea pe harta a unor orase.

BACALAUREAT 2015: Subiectele la Informatica, Fizica, Chimie si Biologie

Liceenii sustin, vineri, ultima proba a examenului de Bacalaureat, cea la alegere. Elevii de la profilul real au de ales una din disciplinele: Informatica, Fizica, Chimie si Biologie.

ştiri de la Adevărul