Companii din Cehia si Polonia sunt interesate de privatizarea CFR Marfa
Investitori din Polonia si Cehia si-au exprimat intentia de a prelua CFR Marfa, fiind asteptat ca acest proces de privatizare sa atraga si interesul unor transportatori romani, a declarat directorul general al companiei, Constantin Zaharia. continuă pe Wall-Street Ro
• CFR Marfa a intrat in vizorul investitorilor din Cehia si Polonia
Directorul general al CFR Marfa a declarat astazi ca unii investitori din Cehia si Poponia si-au manifestat interesul si intentia de a prelua compania la privatizare, anunta sursele de presa.
• ATFER: Privatizarea CFR Marfa se face pe genunchi
Asociatia Transportatorilor Feroviari din Romania ATFER) considera ca privatizarea CFR Marfa se face pe genunchi, iar procedura de vanzare a companiei de stat va crea prejudicii insemnate atat statului, cat si operatorilor privati de.
• Asociatia Transportatorilor Feroviari atentioneaza ca privatizarea CFR Marfa se face ...
Asociatia Transportatorilor Feroviari din Romania ATFER) considera ca privatizarea CFR Marfa se face pe genunchi, iar procedura de vanzare a companiei de stat va crea prejudicii insemnate atat statului, cat si operatorilor privati de transport. Procedura de privatizare, precum si Hotararea de Guvern privind privatizarea nu au fost supuse consultarii patronatului din domeniu, asa cum eronat s-a specificat in proiectul HG elaborat de Ministerul Transporturilor si Infrastructurii. In ultima .
• Companii din Polonia si Cehia si-au exprimat intentia sa preia CFR Marfa.
Investitori din Polonia si Cehia si-au exprimat intentia de a prelua CFR Marfa, fiind asteptat ca acest proces de privatizare sa atraga si interesul unor transportatori romani, a declarat marti directorul general al companiei, Constantin Zaharia, potrivit Mediafax. Deja am inceput sa avem contacte cu posibili investitori. S-au prezentat investitori din Polonia si Cehia si sunt semnale ca si transportatori interni vor veni sa stea de vorba cu noi, a afirmat Zaharia la o dezbatere organizata .
• Anca Boagiu a declarat ca privatizarea CFR Marfa nu trebuie sa se faca prin licitatie cu strigare
Fostul ministru al transporturilor, Anca Boagiu, a declarat aseara la o emisiune TV ca privatizarea CFR Marfa trebuie sa fie una cu precalificare si nu cu strigare, citeaza Hotnews.
• Diaconescu nu va putea participa la privatizarea CFR Marfa ca persoana fizica
Dan Diaconescu nu va putea participa la privatizarea CFR Marfa, ca persoana fizica, ci doar asociat cu firme sau fonduri de investitii, care sa indeplineasca criteriile impuse de Ministerul Transporturilor referitoare la capacitatea financiara sau.
• Ministerul Transporturilor: Dan Diaconescu nu va putea participa la privatizarea CFR Marfa decat asociat cu firme sau fonduri
Dan Diaconescu nu va putea participa la privatizarea CFR Marfa, ca persoana fizica, ci doar asociat cu firme sau fonduri de investitii, care sa indeplineasca criteriile impuse de Ministerul Transporturilor referitoare la capacitatea financiara sau operationala, potrivit MTI.
• Diaconescu ar putea participa la privatizarea CFR Marfa doar asociat cu firme sau fonduri.
Dan Diaconescu nu va putea participa la privatizarea CFR Marfa, ca persoana fizica, ci doar asociat cu firme sau fonduri de investitii, care sa indeplineasca criteriile impuse de Ministerul Transporturilor referitoare la capacitatea financiara sau operationala, potrivit Ministerului Transporturilor si Infrastructurii MTI), scrie Mediafax. Va putea in masura in care se va asocia intr-un consortiu, care va putea demonstra ministerului ca indeplineste criteriile de precalificare cu privire la .
• Anca Boagiu despre privatizarea CFR Marfa: Nu trebuia sa fie o licitatie cu strigare, ci una cu precalificare
Anca Boagiu, fost ministru al Transporturilor, a afirmat, la Digi24, cu referire la CFR Marfa, ca este vorba despre o noua privatizare care va naste mari semne de intrebare: Nu trebuia sa fie o licitatie cu strigare ci una cu precalificare, astfel incat sa stim cine intra in sala si daca sunt capabili sau nu sa preia pachetul majoritar. In mod normal ar fi trebui sa avem un raport, sa stim cat valoareaza compania, pentru ca in timpul dezbaterii care a avut astazi loc, lasand la o parte faptul ca n-au fost prezenti nici consultantii de privatizare, nici reprezentantii ministerului, nimeni nu a stiut sa spuna care este valoarea estimata a companiei.
• REVOLTA la fabrica Foxconn din China unde sunt produse telefoane iPhone 5.
O revolta izbucnita la fabrica Foxconn Taiyuan China), unde sunt produse carcase de iPhone 5, a dus la inchiderea acesteia, potrivit Realitatea. net. Revolta a fost declansata luni dimineata de faptul ca un paznic ar fi lovit un muncitor, iar la ea au luat parte circa 2000 de angajati, scrie engadget. com. Foxconn Technology produce piese pentru o varietate larga de companii de tehnologie, printre care si Apple. Potrivit primelor informatii, Taiyuan este una dintre cele mai mari fabrici pe .