Electrica vrea sa atraga minim 435 de milioane de euro prin listare la bursa
Electrica scoate la vanzare 51% din actiunile pe care le detine printr-o oferta publica initiala pe bursa si vrea sa atraga astfel cel pusin 435 de milioane de euro. Pretul actiunilor incepe la preturi cuprinse intre 11 lei/titlu si 13,5 lei/titlu. continuă pe România Liberă
• Ministrul delegat pentru Energie: Listarea Electrica se va face la o limita de pret cuprinsa intre 11 lei/actiune si 13,5 lei actiune/Trebuie sa obtinem minim 435 milioane euro
Statul trebuie sa obtina minim 435 milioane de euro in urma procesului de subscriere a actiunilor Electrica. Aceasta este limita necesara pentru ca pachetul de 51% de la Electrica sa poata fi listat de bursa, a anuntat ministrul delegat pentru Energie, Razvan Nicolescu, la finalul sedintei de Guvern in care a fost aprobata o Hotarare de Guvern privind privatizarea companiei energetice. Hotararea de Guvern prevede o limita de pret pentru listare intre 11 lei/actiune minim) si 13,5 lei/actiune maxim).
• UPDATE: Electrica vrea sa atraga minim 435 de milioane de euro prin listare la bursa
Electrica scoate la vanzare 51% din actiunile pe care le detine printr-o oferta publica initiala pe bursa si vrea sa atraga astfel cel pusin 435 de milioane de euro. Pretul actiunilor incepe la preturi cuprinse intre 11 lei/titlu si 13,5 lei/titlu.
• Statul a anuntat pretul privatizarii Electrica. IPO-ul poate ajunge la 435 mil. euro
Oferta publica initiala prin care Electrica scoate la vanzare pe bursa 51% din actiuni incepe la preturi cuprinse intre 11 lei/titlu si 13,5 lei/titlu, compania vizand sa atraga minim 435 milioane euro, potrivit ministrului delegat pentru Energie,.
• Electrica scoate la vanzare 51% din actiuni
Oferta publica initiala prin care Electrica scoate la vanzare pe bursa 51% din actiuni incepe la preturi cuprinse intre 11 lei/titlu si 13,5 lei/titlu, compania vizand sa atraga minimum 435 milioane euro, potrivit ministrului delegat pentru Energie, Razvan Nicolescu.
• Cate sute de milioane de euro vrea sa atraga Electrica prin listarea la bursa
Oferta publica initiala prin care Electrica scoate la vanzare pe bursa 51% din actiuni incepe la preturi cuprinse intre 11 lei/titlu si 13,5 lei/titlu, compania vizand sa atraga minim 435 milioane euro,.
• Cea mai mare oferta publica derulata vreodata la Bursa de Valori Bucuresti. Cate sute de milioane de euro vrea sa atraga Electrica prin listare
Oferta publica initiala prin care Electrica scoate la vanzare pe bursa 51% din actiuni incepe la preturi cuprinse intre 11 lei/titlu si 13,5 lei/titlu, compania vizand sa atraga minim 435 milioane euro, a.
• INS: Deficitul comercial a crescut in luna aprilie cu 33,6 milioane euro
Deficitul comercial al Romaniei a crescut in luna aprilie a acestui an cu 33,6 milioane euro, ajungand astfel la 634,6 milioane euro, a anuntat Institutul National de Statistica INS). Astfel, in februarie 2014,.
• Statul vrea minim 435 de milioane de euro din privatizarea a 51% din actiunile Electrica, cea mai mare listare realizata vreodata in Romania
Listarea Electrica, programata a incepe de saptamana viitoare, se afla astazi pe masa Executivului, autoritatile urmand sa stabileasca intervalul de pret la care se vor vinde actiunile.
• 2,5 milioane euro, posibila paguba pentru abonatii ENEL
Consumatorii de energie electrica abonati la reteaua ENEL ar fi putut fi pabugiti cu 2,5 milioane de euro, din cauza unei intelegeri frauduloase intre aceasta companie si Autoritatea Nationala de Reglementare in Domeniul Energiei ANRE), potrivit unei anchete derulate de DNA.
• Studiu. Piata romaneasca de publicitate online in 2013: 25,5 milioane de euro, +15% fata de 2012. Cresterea - produsa intr-o oarecare masura de Google si Facebook, evaluati doar partial
Piata romaneasca de publicitate online, incluzand doar o parte din banii cheltuiti pe publicitate prin Google si Facebook, s-a ridicat in 2013 la 112,9 milioane de lei 25,5 milioane euro, calculat la cursul mediu anual), in crestere cu 15% fata de anul precedent, potrivit ultimului studiu pe aceasta tema realizat de IAB Romania si PwC Romania, dat publicitatii marti. Studiul ROADS nu ia in calcul toate cheltuielile prin Google si Facebook - entitati internationale care nu raporteaza aceste cifre pentru piata romaneasca - ci doar datele livrate de unele agentii de media.