EY: Companiile romanesti folosesc retelele sociale in proportie de 87% pentru comunicarea de brand
Managerii din companiile din Romania folosesc retelele de socializare in proportie de 87% pentru comunicarea de brand si in procent de 85% pentru marketing si vanzari, conform studiului Social media si mediul de afaceri romanesc, realizat. continuă pe Wall-Street Ro
• Ce retele de socializare folosesc companiile romanesti.
Cele mai utilizate retele de socializare de catre firmele romanesti sunt Facebook, cu 93% rata de utilizare, YouTube cu 43% si LinkedIn cu 43%, conform unui studiu intitulat EY Romania Social media si mediul de afaceri romanesc. 78% dintre companiile romanesti utilizeaza retelele sociale pentru promovarea companiei, iar mai mult de jumatate dintre companii utilizeaza marketing-ul pe retelele de socializare de cel putin un an. Aproape jumatate dintre aceste companii au o frecventa .
• Jumatate din companiile romanesti mari posteaza zilnic pe retelele de socializare (studiu EY)
Circa 8 din 10 companii romanesti utilizeaza retelele sociale pentru promovarea companiei, iar mai mult de jumatate dintre companii utilizeaza marketing-ul pe retelele de socializare de 1-3 ani. Aproape jumatate dintre aceste companii au o frecventa zilnica a postarilor si considera ca utilitatea retelelor de socializare pentru companie va creste in viitorul apropiat. Cele mai utilizate retele sunt Facebook cu 93% rata de utilizare, YouTube cu 43% si LinkedIn cu 43%, conform studiului EY Romania - Social media si mediul de afaceri romanesc. vezi atasament).