Fenechiu: Cea mai corecta solutie pentru privatizarea CFR Marfa este ordonanta presedintiala
Fostul ministru al Transporturilor, Relu Fenechiu, a explicat, marti seara, in cadrul emisiunii SubSemnul intrebarii de pe B1 TV, ca singura solutie corecta si clara pentru ca privatizarea CFR. continuă pe B1
• (P)Microsoft Summit, 6-7 noiembrie in Bucuresti - De ce sunt tabletele cu Windows 8 cea mai buna solutie pentru un business?
In perioada 6-7 noiembrie, va asteptam la Microsoft Summit in Bucuresti, cel mai important eveniment de tehnologie si business al anului. Nume importante ale industriei la nivel international si experti locali vor analiza cele mai importante tendinte.
• Hotararea de Guvern pentru privatizarea CFR Marfa contine o eroare umana
Hotararea de Guvern pentru privatizarea CFR Marfa contine o eroare umana, este de parere omul de afaceri Gruia Stoica, detinatorul Grup Feroviar Roman GFR), care a castigat licitatia pentru privatizarea companiei de stat.
• Zi decisiva pentru privatizarea CFR Marfa. Emil Boc: toate auspiciile conduc spre esec.
Luni, 14 octombrie, este ultima zi in care Gruia Stoica, proprietarul Grup Feroviar Roman GFR), firma care a castigat licitatia pentru pachetul de 51% din compania CFR Marfa, poate depune suma de 170 de milioane de euro pentru preluarea transportatorului de stat. Unii politicieni cred insa ca privatizarea CFR Marfa va fi un esec. Fostul premier Emil Boc considera ca privatizarea CFR Marfa va fi un esec, spunand ca, potrivit Legii lui Murphy, ce incepe prost se termina si mai prost. Cred .
• Subiectele zilei: Ziua Z pentru privatizarea CFR Marfa; Cele 10 momente-cheie ale interventiei asupra DNA a tripletei Ponta-Cazanciuc-Nitu; Centrul Vechi al Capitalei - pericol public la un cutremur moderat
Podul prieteniei romano-bulgare inaugurat in vara s-a stricat. O groapa mare a aparut in carosabil pe Podul Vidin-Calafat care asigura legatura peste Dunare intre Bulgaria si Romania, dupa ce podul a fost asfaltat in aprilie si dat in folosinta la mijlocul lui iunie. Codul Rutier: amenzi drastice pentru cele mai frecvente greseli minore la volan. Amenzile pentru cele mai frecvente abateri in trafic, mai exact lipsa centurii de siguranta si vorbitul la telefon, ii vor costa pe soferi la buzunar de sase ori mai mult decat in prezent.
• Fenechiu, despre privatizarea CFR Marfa: Romania e o tara de nebuni. ...
Fostul ministru al Transporturilor, Relu Fenechiu, a declarat, marti seara, in cadrul unei emisiuni la B1 TV, ca in licitatia pentru privatizarea CFR Marfa au intrat 12 companii, printre care si investitori rusi si chinezi, dar prioritate au avut investitorii romani. Mi-s dragii strainii care vor sa investeasca in tara noastra, dar nu ii putem da pe investitorii romani la cos, a declarat Fenechiu. Fostul ministru al Transporturilor a spus ca nu crede ca investitorii din China ar fi venit in .
• Fenechiu despre privatizarea CFR Marfa: Romania e o tara de nebuni. ...
Fostul ministru al Transporturilor, Relu Fenechiu, a declarat, marti seara, in cadrul unei emisiuni la B1 TV, ca in licitatia pentru privatizarea CFR Marfa au intrat 12 companii, printre care si investitori rusi si chinezi, dar prioritate au avut investitorii romani. Mi-s dragii strainii care vor sa investeasca in tara noastra, dar nu ii putem da pe investitorii romani la cos, a declarat Fenechiu. Fostul ministru al Transporturilor a spus ca nu crede ca investitorii din China ar fi venit in .
• Fenechiu despre privatizarea CFR Marfa: Romania e o tara de nebuni.
Fostul ministru al Transporturilor, Relu Fenechiu, a declarat, marti seara, in cadrul unei emisiuni la B1 TV, ca in licitatia pentru privatizarea CFR Marfa au intrat 12 companii, printre care si investitori rusi si chinezi, dar prioritate au avut investitorii romani. Mi-s dragii strainii care vor sa investeasca in tara noastra, dar nu ii putem da pe investitorii romani la cos, a declarat Fenechiu. Fostul ministru al Transporturilor a spus ca nu crede ca investitorii din China ar fi venit in .
• Privatizarea CFR Marfa a esuat. GFR acuza Ministerul Transporturilor: Statul nu si-a indeplinit obligatiile
Update 18. 29- Compania Grup Feroviar Roman acuza Ministerul Transporturilor ca nu si-a indeplinit toate obligatiile pentru privatizarea CFR Marfa. Licitatia pentru privatizarea CFR Marfa a fost anulat.
• Ziua Z pentru privatizarea CFR Marfa. Gruia Stoica, proprietarul GFR: Sunt pregatit sa pun astazi banii pe masa daca vanzatorul isi indeplineste obligatiile
Astazi este ultima zi in care Gruia Stoica, proprietarul Grup Feroviar Roman GFR), castigatorul licitatiei pentru CFR Marfa, trebuie sa vireze cele 170,2 milioane de euro. Stoica va merge la ora 15. 00 la sediul Ministerului Transporturilor pentru a clarifica situatia privind obligatiile asumate, dar nu si respectate de stat. Daca obligatiile sunt respectate, Stoica este dispus sa plateasca.
• Business report: Privatizarea CFR Marfa: ce conditii contractuale si-au asumat, dar nu au indeplinit institutiile statului; Rusii, nervosi ca o mare companie din Marea Britanie au ales sa cumpere teren agricol in Romania; De ce se extind agresiv supermar
China a depasit SUA si a devenit cel mai mare importator de titei din lume. China a devenit in luna septembrie cel mai mare importator mondial de petrol, datorita cresterii economice si a vanzarilor puternice din sectorul auto, potrivit unui. Cum arata orasul cu zgarie-nori din cea mai saraca tara, care importa 80% din hrana. Cu secole inainte ca americanii din New York si Chicago sa ridice primii zgarie-nori, Orientul Mijlociu avea deja cladiri care sfidau norii. Shibam a fost.